روسیه: مذاکرات وین به مرحله تصمیم‌گیری‌های سیاسی رسیده است

60b7da09043d0_60b7da09043d5 رئیس هیات روسیه در پایان نشست روز چهارشنبه کمیسیون مشترک برجام گفت که مذاکرات درباره احیای کامل اجرای برجام به مرحله‌ای رسیده که باید با پایتخت‌ها درباره مسائلی که نیازمند اتخاذ تصمیم‌های سیاسی است رایزنی شود.

میخائیل اولیانوف در وین در توئیتی افزود که اعضای کمیسیون مشترک برجام تصمیم گرفتند تا به خود تنفس دهند و گفت‌وگوها را از اواخر هفته آینده از سربگیرند.

جلسه دوم از پنجمین دور کمیسیون مشترک برجام به دنبال بیش از یک هفته گفت‌وگوهای فشرده در قالب های دوجانبه و چندجانبه در سطوح مختلف، چهارشنبه شب در گراندهتل وین تشکیل جلسه داد.

در این نشست روسای هیات های کشورهای عضو برجام به ارزیابی آخرین وضعیت گفتگوها پرداختند. همه هیات ها ضمن ابراز خرسندی از پیشرفت های صورت گرفته تا این مرحله، یک بار دیگر بر عزم و جدیت خود برای پیگیری روند گفتگوها در روزهای آتی با هدف یافتن راه حل هایی برای چند موضوعی که هنوز حل و فصل نشده اند تاکید کردند.

در نشست کمیسیون مشترک مقرر شد ضمن تداوم تماس ها و گفتگوها در سطح کارشناسی، روسای هیات ها به مدت چند روز برای رایزنی و مشورت به پایتخت ها عزیمت کرده و مذاکرات ظرف روزهای آتی مجددا از سر گرفته شود.

پست بعدی

ایجاد خاصیت آهنربایی واکسن، جوک خنده دار «ضدواکسن‌ها» است/ وزارت بهداشت هنوز به کوو ایران برکت مجوز نداده/ واکسن برای بیماران خاص عوارضی ندارد

پ ژوئن 3 , 2021
عضو کمیته علمی ستاد ملی مقابله با کرونا در خصوص ایجاد خاصیت آهنربایی در بدن افراد واکسینه شده، هشدار داد: ضدواکسن ها در دوران پاندمی به قدری خطرناک هستند که مردم در صورت پیروی از آنها، خود را به کام مرگ می کشانند. دکتر مینو محرز در گفتگو با خبر […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000