لیونل مسی و کریستین رونالدو در خیابان های تهران/ عکس

60b0fc0e57d86_2021-05-28_18-49 معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ از اجرای طرح موتورسوار خوب در شهر تهران و تشویق موتورسواران قانونمند و اخطار جدی به راکبین موتورسوار متخلف خبر داد.

سرهنگ علی همه خانی گفت: طرح موتورسوار خوب با مشارکت اداره امور شهروندی شهرداری تهران در سطح شهر تهران آغاز شده و به موتورسواران متخلف توسط عروسک داور فوتبال به صورت نمادین کارت زرد و قرمز دریافت می کنند.

او افزود: در این طرح عروسک شبیه به داور معروف ایتالیایی کولینا به راکبین موتورسوار متخلف به صورت نمادین کارت زرد و قرمز می دهد.

این مقام مسئول گفت: پلیس راهور تهران بزرگ در این طرح از تمام ظرفیت های فرهنگی در جهت ارتقا سطح فرهنگ ترافیک و کاهش تخلفات به خصوص در حوزه موتورسواران که آمار بالایی در بحث تصادفات جرحی و فوتی دارند استفاده می‌کنند.

همه خانی افزود: در واقع این طرح یک اقدام نمادین است که قرار است از ظرفیت بازیکن محبوب فوتبال جهت هرچه بهتر اثر گذاری برروی رفتارهای موتورسواران استفاده کرد.

او افزود: در این طرح جدید که با مشارکت اداره امور شهروندی شهرداری تهران و با استفاده از شخصیت های جذاب فوتبالی و ورزشی مانند کریستین رونالدو و لیونل مسی و با توجه به جدیت داور ایتالیایی جناب پیر لویی جی کولینا داور معروف ایتالیایی قرار بر این است که به صورت فانتزی با اجرای طرحی نمادین و با استفاده از عروسکی شبیه به این بازیکنان و داور محبوب، به موتورسیکلت سوارانی که به هر نحوی در سطح معابر تخلف می نمایند توسط این عروسک کارت زرد و قرمز داده شود تا بتوانیم اثرات مثبت این اقدام را در رفتارهای آتی این راکبین شاهد باشیم.

او گفت: قرار است با این اقدام یک کار فرهنگی صورت گرفته و با استفاده از این ظرفیت باعث ارتقا سطح فرهنگ ترافیک موتورسواران در سطح شهر تهران باشیم.

همه خانی افزود: همچنین در این اقدام موتورسیکلت سوارانی که رفتارهای خوب ترافیکی دارند و همواره از کلاه کاسکت استفاده کرده و مدارک آنها کامل است و پلاکشان مخدوش نیست نیز مورد تشویق این داور عروسکی قرار خواهند گرفت.

معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ بیان داشت: این اقدام فرهنگی پیرامون و در تکمیل طرح موتور یار اجرا گردیده و امید است طرح های فرهنگی-آموزشی که پلیس راهور تهران بزرگ آنها را اجرا و بدون انتقال موتورسیکلت ها به پارکینگ صورت می گیرد ، سطح آموزش و مهارت های ترافیکی را با ایجاد رفتارهای ترافیکی مثبت در بین قشر موتورسوار افزایش داده که در پی آن شاهد کاهش تخلفات و تصادفات این گروه از رانندگان در سطح شهر تهران باشیم.

پست بعدی

قیمت خانه‌های ارزان در مناطق مختلف تهران چقدر است؟/ جدول

ج مه 28 , 2021
یک دستگاه واحد مسکونی ۵۵ متری، با عمر بنای ۱۸ سال، واقع در منطقه خلیج فارس به مبلغ ۶۰۵ میلیون تومان در بازار به فروش می‌رسد. لیست خرید و فروش آپارتمان های نوساز در غرب تهران به شرح زیر است. توجه کنید که قیمت‌ها بر حسب مترمربع به تومان بوده […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000