ادامه بارش‌های بهاری در برخی مناطق کشور و افزایش دما در سواحل خزر

60b07b113990d_2021-05-28_09-39 سازمان هواشناسی از ادامه بارش‌های بهاری پراکنده در برخی مناطق کشور و افزایش ۷ تا ۱۲ درجه‌ای دما در سواحل دریای خزر خبر داد.

بر اساس نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری سازمان هواشناسی، در پنج روز آینده در اکثر مناطق کشور شاهد جوی آرام همراه با افزایش نسبی دما خواهیم بود.

سازمان هواشناسی برای امروز، در شمال آذربایجان شرقی و اردبیل، ارتفاعات البرز مرکزی، ارتفاعات در خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی؛ افزایش ابر و بارش پراکنده پیش بینی کرده است.

براساس این گزارش،‌ از امروز تا یکشنبه در استان‌های واقع در سواحل دریای خزر، شمال غرب، غرب، دامنه‌های جنوبی البرز و مرکزی کشور و نیز از امروز (جمعه) تا هفته آینده در شمال شرق کشور شاهد افزایش نسبی ۷ تا ۱۲ درجه‌ای دما خواهیم بود.

همچنین روزهای شنبه، یکشنبه و دوشنبه پیش رو، در بیشتر نقاط کشور آسمانی صاف و جوی پایدار حاکم خواهد بود.

بر اساس اعلام این سازمان، بخش‌های مرکزی و شرقی خلیج‌فارس، تنگه هرمز و دریای عمان نیز امروز مواج است.

پست بعدی

برنامه تبلیغاتی کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری؛ جمعه ۷ خرداد

ج مه 28 , 2021
برنامه‌های تبلیغاتی چهار نفر از کاندیداهای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، امروز (جمعه) از صداوسیما پخش می‌شود. زمان پخش برنامه‌های تبلیغاتی کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری از صداوسیما در روز جمعه (هفتم خرداد) به شرح زیر است: علیرضا زاکانی: ساعت ۰۱:۰۰ بامداد از شبکه جام جم ابراهیم رئیسی: ساعت ۹ از […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000