برای گوینده ای که امروز خاموش شد

60abe576a85a6_60abe576a85a9 مدیر گروه سیاسی شبکه یک سیما، انشالله نی زن حسینی، گوینده تازه درگذشته صداوسیما را مردی کاربلد و صبور توصیف کرد که از عهده گویندگی هر متن خبری برمی آمد.

ان‌شالله نی‌زن حسینی گوینده رادیو و تلویزیون دوشنبه ـ سوم خرداد ـ بعد از ۴۰ روز کما بر اثر مرگ مغزی درگذشت.

مرحوم نی‌زن متولد آذر ماه ۱۳۳۵ و لیسانس ادبیات فارسی بود که سابقه گویندگی و تهیه کنندگی خبر رادیو و تلویزیون و اجرای برنامه راه شب رادیو را داشت. او در سال ۱۳۹۴ بازنشسته شده بود.

بیشتر بخوانید: وحشت مردم از آیدا

علی اصنعی ـ مدیر گروه سیاسی شبکه یک سیما ـ درباره مرحوم انشاالله نی زن حسینی، گوینده تازه درگذشته صداوسیما گفت: ایشان از نظر شخصیتی خیلی صبور، همراه و کاربلد بودند. متنی را که به ایشان می سپردیم تا بخواند، خیالمان راحت بود که از پس کار به طور کامل بر می آید.

اصنعی درباره همکاری با مرحوم نی‌زن حسینی یادآور شد: خیلی سال بود که ایشان وارد سازمان شدند؛ زمانی که ما صداوسیما نبودیم هم ایشان بودند. مرحوم نی‌زن به عنوان گوینده با ما همکاری داشت و از صدای خوب و ماندگاری هم برخوردار بودند.

بیشتر بخوانید: لیلی کریمان درگذشت

او همچنین خاطرنشان کرد: چند سالی بود که مرحوم نی زن بیشتر در شبکه خبر فعالیت داشتند.

پست بعدی

زالی: ۲.۵ میلیون ایرانی مجرد از سن ازدواج عبور کردند

د مه 24 , 2021
رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با اشاره به آمار مردان و زنان مجرد ایرانی، گفت: از ۱۳ میلیون مرد و زن مجرد ایرانی ۲.۵ میلیون نفر آنان از سن ازدواج عبور کردند. مراسم جشن مجازی ازدواج ‌دانشجویی شاخه نبات با حضور علیرضا زالی رئیس دانشگاه، حجت الاسلام والمسلمین مصطفی […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000