موسیقی پاپ ایران مدیون شادمهر عقیلی است/ حتی گاهی به ریحانه پارسا حق می دهم

فرهنگی/ سینما و تئاتر 60642531988a5_2021-03-31_12-00 بازیگر سینما و تلویزیون در خصوص رواج طلاق بین هنرمندان گفت: نکته جالب ماجرا آنجاست که وقتی از دوستان بازیگر علت طلاقشان را جویا می‌شوم همواره می‌گویند طرف مقابل مقصر است.

سامان صفاری در گفتگویی که سال گذشته با خبر فوری داشت، به علل خروج هنرمندان از کشور اشاره و اظهار کرد: برای مثال وقتی فردی مانند شادمهر عقیلی از کشور خارج می‌شود باید بررسی کنیم که مدیران وقت چه کسانی بودند و چه کردند.

وی خاطرنشان کرد: موسیقی پاپ ایران مدیون شادمهر عقیلی است.

بخش اول این گفتگو را اینجا ببینید: سامان صفاری: هیتلرها در دنیا جایی ندارند/ خوشحالم که ترامپ شکست خورد

این هنرمند کشورمان با تاکید بر اینکه در جایگاهی نیستیم که افراد را قضاوت کنیم، افزود: حتی تا حدی به ریحانه پارسا نیز حق می‌دهم چراکه هر اقدام این فرد مربوط به زندگی خودش است.

این گفتگو را ببینید:

سایت با دوربین
سایت خبری اخبار آزاد
منبع : خبرفوری

پست بعدی

پیام بن سلمان به ولی‌عهد کویت درباره روابط میان ۲ کشور

پ آوریل 1 , 2021
«مشعل الاحمد الجابر الصباح»، ولی‌عهد کویت یک پیام شفاهی از «محمد بن سلمان»، ولی‌عهد عربستان سعودی درباره روابط میان دو کشور و راه‌های توسعه و تقویت آن در زمینه‌های مختلف دریافت کرد. به گزارش روزنامه الشرق، این پیام را که «ترکی بن محمد بن فهد بن عبدالعزیز آل سعود»، وزیر […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000