احمدی نژاد، غیرزنده در کلاب هاوس/ جای اصحاب سیاست بنشانیم نوار!

60a9d4e87edbf_2021-05-23_08-37 تاکنون نامزدهای نزدیک به دولت و اصلاح‌طلبان بیشتر از همه در این شبکه حضور داشته‌اند. جهانگیری، لاریجانی و تاجزاده از جمله نامزدهایی بوده‌اند که در این شبکه حاضر شده‌اند.

به غیر از آنها اما محمود احمدی‌نژاد هم به این فضا پیوسته است. کسی که دوران ریاست‌جمهوری‌اش بیشترین سیاست فیلترینگ اجرا شد و حالا با یارانش سعی می‌کند از شبکه‌های اجتماعی حداکثر استفاده را داشته باشد.

اما حضور او در کلاب‌هاوس با حاشیه‌های خاصی همراه بوده است. او برخلاف دیگر نامزدها حاضر نشد که در یک برنامه زنده وارد گفت‌وگو با مخاطبان شود و مصاحبه اقتصادی ضبط شده او از این طریق برای مخاطبان پخش شد و همین هم باعث شد تا مورد نقد جدی کاربران قرار بگیرد تا جایی که همزمان اتاق دیگری تشکیل شد که در عنوانش به طعنه آمده بود:«جای مردان سیاست بنشانیم نوار».

پست بعدی

تکرار هجوم مردم به جاده‌ها در هفته‌ای که گذشت

ی مه 23 , 2021
در هفته‌ای که گذشت و در حین و پس از اعمال ممنوعیت‌های سفر باز هم ترددها و سفرهای جاده‌ای روندی افزایشی را تجربه کرد و تعداد تردد وسایل نقلیه سبک و سنگین در جاده‌های کشور افزایشی ۱۵ درصدی را تجربه کرد. بر اساس مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا قرار […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000