تشدید شیوع کووید-۱۹ در آمریکای لاتین و کارائیب

60a8d831b493e_60a8d831b4941 با تشدید شیوع کووید-۱۹ در آمریکای لاتین و منطقه کارائیب شمار قربانیان کروناویروس در این منطقه از یک میلیون نفر فراتر رفته است.

شمار قربانیان کووید-۱۹ در آمریکای لاتین و منطقه کارائیب از یک میلیون نفر فراتر رفته است.

از بولیوی تا کلان شهر سائو پائولو در برزیل، تشدید همه گیری، نظام سلامت و مراکز خدمات درمانی کشورها را با بحران روبرو کرده و در عین حال شرایط برای اعمال محدودیتها و قرنطینه فراهم نیست.

در پرو که با بیشترین بحران ناشی از شیوع کروناویروس در این منطقه روبروست، بیماران در راهروهای بیمارستان شهر لیما جان خود را از دست می دهند.

در برزیل نیز بسیاری از ساکنان شهر مانائوس به دلیل کمبود اکسیژن و آسیب ریوی جان خود را از دست می دهند.

به گزارش رویترز، آمارهای جهانی حاکی از آن است که موارد ابتلا به کروناویروس در اروپا، آسیا و آمریکای شمالی روند کاهشی دارد و در آفریقا ثابت شده و آمریکای جنوبی تنها منطقه ای است که موارد جدید ابتلا در آن به سرعت رو به افزایش است.

پست بعدی

شادابی در بهار با تغذیه مناسب

ش مه 22 , 2021
در فصل بهار تغذیه صحیح، متعادل و سرشار از خوراکی‌های فصل، ریزمغذی‌های ضروری برای عملکرد صحیح اندام‌های بدن، شادابی و طروات ظاهری را تأمین می‌کند. شروع فصل بهار در کنار هوای دلپذیر و طروات طبیعت با نوعی از بی‌حالی، افت انرژی و خستگی همراه است که به خاطر سرما، تغذیه […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000