وزش باد شدید در شرق کشور/ بارش پراکنده در ارتفاعات البرز و زاگرس

60a74784a9834_2021-05-21_10-09 طی ۲ روز آینده در شرق و جنوب شرق کشور همچنین ارتفاعات البرز و زاگرس وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود.

امروز در ارتفاعات البرز و زاگرس همچنین در برخی نقاط آذربایجان شرقی، زنجان و اردبیل رگبار پراکنده گاهی رعد و برق و وزش باد شدید موقتی پیش بینی می‌شود.

طی ۲ روز آینده در شرق و جنوب شرق کشور به ویژه در منطقه زابل وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود و در برخی از این مناطق خیزش گرد و خاک دور از انتظار نیست.

روز شنبه در ارتفاعات البرز مرکزی و زاگرس جنوبی برخی نقاط استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، زنجان، اردبیل، رگبار پراکنده گاهی رعد و برق و وزش باد شدید موقت و در برخی نقاط غرب کشور بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود.

آسمان تهران امروز ابری گاهی همراه با وزش باد است و بیشترین دمای هوا به ۳۵ درجه و کمترین آن به ۲۴ درجه می رسد.

پست بعدی

نفر اول زندگی شما کیست؟/ همسر یا والدین؟

ج مه 21 , 2021
اولویت همسر یا والدین؟ اولویت شما در زندگی کیست؟ پس از ازدواج ارتباطات و اعضای خانواده هر طرف گسترش پیدا می‌کند و اولویت دادن به همسر یا والدین به یکی از چالش‌های زندگی تبدیل می‌شود. پس از ازدواج مسئولیت فرد در مدیریت روابط افزایش می‌یابد. زوج‌ها برای ایجاد زندگی مشترک […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000