حمله توپخانه‌ای رژیم صهیونیستی به خاک لبنان/ بازشدن پناهگاه‌ها در شهرهای جبهه شمالی

60a52866cb8c8_60a52866cb8cc ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد، چندین هدف را در داخل خاک لبنان به بهانه شلیک موشک‌هایی به سمت اراضی اشغالی هدف قرار داد.

آویخای ادرعی، سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی در شبکه‌های اجتماعی مدعی شد، چهار موشک از خاک لبنان به سمت فلسطین اشغالی شلیک شد که سامانه‌های دفاع موشکی این رژیم یکی را رهیگری کرد، یکی از موشک‌ها به منطقه باز اصابت کرده و دو موشک دیگر در دریا سقوط کردند.

این سخنگو در توجیه حملات به خاک لبنان گفت: در واکنش به این مساله توپخانه ارتش چندین هدف در داخل خاک لبنان را مورد هدف قرار داد.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی گزارش دادند، راکت‌هایی که به منطقه عکا شلیک شده بودند، منبعشان از خاک لبنان بود.

به گزارش شبکه NBN، ارتش اشغالگر چندین راکت را به بین دو شهرک شمع و الناقوره در جنوب لبنان شلیک کرد.

در پی این حمله جنگنده‌های رژیم صهیونیستی در آسمان جنوب لبنان به پرواز درآمدند.

بعد از این حملات موشکی رژیم صهیونیستی پناهگاه‌ها را حیفا، عکا و تعدادی از شهرهای جبهه شمالی باز کرد.

روزنامه یدیعوت آحارونوت نوشت: بعد از شلیک چهار موشک از لبنان به سمت الجلیل و الکریوت (حیفا) تعدادی از مقامات در شمال پناهگاه‌ها از جمله در حیفا، کریات موتسکین، کریات بیالیک، عکا و ریشاسم را باز کردند.

رسانه‌ها در عین حال گزارش می‌دهند حملات از غزه به شهرک‌های جنوبی همچنان ادامه دارد.

اخیرا مرز لبنان و فلسطین اشغالی شاهد شلیک راکت و تنش است.

پست بعدی

تورج نصر، دوبلور پیشکسوت به رادیو می‌آید

چ مه 19 , 2021
تورج نصر، دوبلور پیشکسوت و شناخته شده با نقش‌های «آقای شهروندی» و «آقای شرمنده»، به رادیو فرهنگ می‌آید. برنامه «دیدار در رادیو» این هفته، جمعه ۳۱ اردیبهشت، میزبان تورج نصر، دوبلور و بازیگر پیشکسوت کشورمان است. نصر کار دوبله را از سال ۱۳۵۲ شروع کرد و هم‌زمان در تئاتر نیز […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000