تورج نصر، دوبلور پیشکسوت به رادیو می‌آید

60a532c9e49d5_60a532c9e49d8 تورج نصر، دوبلور پیشکسوت و شناخته شده با نقش‌های «آقای شهروندی» و «آقای شرمنده»، به رادیو فرهنگ می‌آید.

برنامه «دیدار در رادیو» این هفته، جمعه ۳۱ اردیبهشت، میزبان تورج نصر، دوبلور و بازیگر پیشکسوت کشورمان است.

نصر کار دوبله را از سال ۱۳۵۲ شروع کرد و هم‌زمان در تئاتر نیز فعالیت داشت. او سال ۱۳۶۴ وارد عرصه بازیگری در تلویزیون و سال ۱۳۶۹ وارد سینما شد که با نمایش تلویزیونی در نقش «آقای شهروندی» در دهه ۶۰ مورد توجه قرار گرفت و این نقش را در سال‌های بعد با نام «آقای شرمنده» ادامه داد.

تورج نصر، به عنوان یک دوبلور مکمل در بسیاری از آثار سینمایی، تلویزیونی و کارتون‌ها صحبت کرده است. او از کمدی‌گوهای عرصه صداپیشگی محسوب و از دوبلورهای نقش لورل در مجموعه فیلم‌های «لورل و هاردی» هم بوده است.

«دیدار در رادیو»، کاری از گروه ادب‌وهنر به تهیه‌کنندگی مریم قاسمی ساعت ۲۳ روی موج اف ام ردیف ۱۰۶ مگاهرتز از رادیو فرهنگ پخش می‌شود.

پست بعدی

صادرات سیمان آزاد شد

چ مه 19 , 2021
وزارت صمت در نامه ای به گمرک ایران، اعلام کرد که صادرات پاکت سیمان آزاد شده است. سعید عباسپور مدیرکل دفتر واردات و صادرات وزرات صمت در نامه‌ای به گمرک ایران اعلام کرد که صادرات پاکت کاغذی سیمان آزاد شده است. در این نامه که در تاریخ ۲۲ اردیبهشت ماه […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000