مسابقه اسکیس موزه آبگینه و فرش

60a0edff08111_60a0edff08113 معاون میراث‌فرهنگی استان تهران از برگزاری مسابقه اسکیس موزه‌های آبگینه و فرش به مناسبت روز جهانی موزه و هفته میراث‌فرهنگی خبرداد.

مرتضی ادیب‌زاده گفت: معماری ساختمان موزه آبگینه به عنوان یک بنای دوره قاجار و ساختمان موزه فرش به عنوان یک بنای معاصر برای این مسابقه انتخاب شده است.

وی افزود: شرکت در این مسابقه برای تمام علاقه‌مندان آزاد است و شرکت‌کنندگان از تاریخ ۲۶ اردیبهشت تا ۲ خرداد فرصت دارند آثار خود را به آدرس پست الکترونیکی Tehran.miras@gmail.com بفرستند.

معاون میراث فرهنگی تهران همچنین از شرکت‌کنندگان درخواست کرد آثار خود را تا قبل از اعلام نتایج داوری، در فضای مجازی منتشر نکنند.

پست بعدی

نفوذ بالای بازی های موبایلی در میان ایرانی ها

ی مه 16 , 2021
بازی‌های موبایلی اکنون بیش از همیشه با نرخ نفوذ و گردش مالی بیشتر در میان بازیکنان موجب زنده ماندن اکوسیستم صنعت بازی در ایران هستند. مرکز تحقیقات بازی‌های دیجیتال (دایرک) در تازه‌ترین گزارش خود مبتنی بر پیمایش ملی مصرف بازی‌های دیجیتال ایران در سال ۱۳۹۹ ضمن ارائه نگاهی کامل به […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000