علی لاریجانی: مسئله امروز ایران با اقدامات نمایشی پوپولیستی قابل حل نیست/ کلید جادویی وجود ندارد

609f4d762384b_2021-05-15_08-56 علی لاریجانی، داوطلب انتخابات ریاست جمهوری گفت: نباید تصور کرد با چند اقدام نمایشی پوپولیستی مسائل امروز ایران قابل حل است و یا کلید جادویی وجود دارد و یا با سوپرمن بازی می‌توان به راه حل رسید.

علی لاریجانی رییس پیشین مجلس شورای اسلامی روز شنبه در پنجمین روز ثبت نام داوطلبان انتخابات ۱۴۰۰ بعد از ثبت نام جمع خبرنگاران افزود: سوال مهم در کشور این است که مساله امروز ایران چیست؟ قبل از این که پاسخ این سوال را بدهم باید بگویم بدلیل پیچیدگی موضوع و چند بعدی بودن آن ساده لوحی است که فکر شود با چند اقدام نمایشی پوپولیستی مساله قابل حل است و یا کلید جادویی وجود دارد و یا با سوپرمن بازی می‌توان به راه حل رسید.

وی افزود: سعدی شیرازی می‌گوید سه چیز پایدار نماند مال بی تجارت، علم بی بحث و ملک بی‌سیاست.

ادامه دارد ….

پست بعدی

پایان ساخت مستند «بچه های محله شیرآباد» پس از ۴ سال

ش مه 15 , 2021
مستند «بچه های محله شیرآباد» که تازه ترین مستند رایا نصیری است، در زاهدان به پایان رسید. مستند «بچه های محله شیرآباد» طی چهار سال تحقیق و پژوهش سرانجام در آخرین سفر به زاهدان به اتمام رسید و وارد مراحل فنی شد. این مستند روایتگر زندگی کودکان یکی از محله […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000