میادین میوه و تره بار امروز و فردا باز هستند

609ceb3477de6_609ceb3477de8 میادین و بازارهای میوه و تره‌بار تهران، امروز (پنج‌شنبه ۲۳ اردیبهشت) به صورت تمام‌وقت و فردا (جمعه ۲۴ اردیبهشت) به صورت نیمه‌وقت باز است.

سازمان میادین شهرداری تهران روز با صدور اطلاعیه‌ای، ضمن عرض تبریک به مناسبت فرا رسیدن عید سعید فطر اعلام کرد: به منظور خدمت‌رسانی به شهروندان، تمامی میادین و بازارهای میوه و تره‌بار، امروز از ساعت ۸ صبح تا ۱۳ و از ساعت ۱۵ تا ۱۹:۳۰ باز و آماده ارائه خدمات به شهروندان است.

در ادامه این اطلاعیه آمده است: میادین و بازارهای میوه و تره‌بار فردا نیز مطابق روزهای جمعه هر هفته، از ساعت ۸ صبح تا ۱۳ باز و آماده خدمت‌رسانی به شهروندان خواهد بود.

همچنین سازمان میادین شهرداری تهران از شهروندان خواست تا به منظور حفظ سلامتی خود و دیگران، هنگام مراجعه به میادین و بازارهای میوه و تره‌بار، ضمن رعایت نکات بهداشتی و استفاده از ماسک و دستکش، تا جای ممکن فاصله فیزیکی خود را با دیگران حفظ کنند.

پست بعدی

تحقیق از صدراعظم اتریش به ظن دروغ گویی

پ مه 13 , 2021
کمیسیون پارلمان اتریش در آن زمان در حال تحقیق درباره ویدئویی بود که به «رسوایی ایبیزا» معروف شد. سباستین کورتس، صدراعظم (نخست وزیر)اتریش روز چهارشنبه تایید کرد که وی تحت تحقیقات مقامات مبارزه با فساد اداری به ظن اظهارات دروغ در کمیسیون پارلمان است، اتهامی که وی آن‌ را رد […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000