رژیم صهیونیستی ۳ گردان دیگر نیرو به کرانه باختری فرستاد

6098004f62308_6098004f6230c رئیس ستاد کل ارتش رژیم صهیونیستی امروز، یکشنبه دستور داد نیروهای این رژیم در خط تماس در کرانه باختری با سه گردان دیگر تقویت شوند.

به نقل از سایت شبکه روسیا الیوم، به گفته منابع آگاه، آویو کوخاوی، رئیس ستاد کل ارتش رژیم صهیونیستی این دستور را در پی ارزیابی وضعیت منطقه سالم در نزدیکی جنین پس از ناکامی تلاش نفوذ سه جوان فلسطینی به داخل اراضی اشغالی در روز جمعه صادر کرده است.

همچنین منابع رسانه‌ای گزارش دادند، ماموریت اصلی در این مرحله طبق گفته موسسات نظامی، مهار تنش در قدس از طریق منع برخورد بین مسلمانان و یهودیان در سایه برنامه‌های روز قدس یکپارچه است که برای فردا تدارک دیده شده است.

اخیرا درگیری‌های گسترده بین فلسطینی‌ها و پلیس مرزهای اراضی اشغالی در قدس شرقی در گرفته که طبق گفته هلال احمر فلسطین ۲۰۵ فلسطینی زخمی شده‌اند.

پست بعدی

نکاتی درباره ابراز عشق در خانواده

ی مه 9 , 2021
ابراز عشق در خانواده یکی از اصول داشتن خانواده‌ای شاد و موفق است. در واقع ابراز عشق عنصر مهمی است که در کیفیت روابط خانوادگی تأثیر بسیار زیادی می‌گذارد. سه ویژگی صمیمیت، جاذبه جنسی و تعهد در تشخیص عشق و تفکیک انواع آن اهمیت دارد. در همه انواع عشق و […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000