۲۲ سوله‌ ورزشی پایتخت مختص انجام واکسیناسیون کرونا

6095032d25f0c_2021-05-07_13-36 مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تهران از در اختیار قرار دادن ۲۲ سوله ورزشی پایتخت جهت انجام واکسیناسیون کرونا خبر داد.

"امیر محسنی" گفت: با دستور شهردار تهران و در جهت تسهیل انجام واکسیناسیون گروههای هدف در پایتخت، ۲۲ سوله ورزشی در اختیار دانشگاههای علوم پزشکی قرار می گیرد.

وی اظهارداشت: با توجه به افزایش واکسیناسیون کرونا در کشور، شهرداری تهران جهت تسهیل این امر در پایتخت اعلام آمادگی جهت همکاری با دستگاههای مختلف کرده است تا روند واکسیناسیون با سرعت بیشتری دنبال شود.

به گفته محسنی، سازمان ورزش شهرداری تهران بیش از ۲۰۰ مجموعه ورزشی و ۵۰ سوله ورزشی الزهرا(س) در اختیار دارد که در شرایط قرمز کرونا غیر فعال یا نیمه فعال است و می تواند در مواقع لزوم به کمک دستگاههای مدیریت کرونا درآید.

پست بعدی

۳۳۵ فوتی جدید کرونا در کشور/ عبور مجموع جان باختگان از مرز ۷۴ هزار نفر

ج مه 7 , 2021
بنابر اعلام وزارت بهداشت در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۳۳۵ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۷۴ هزار و ۲۴۱ نفر رسید. تا کنون یک میلیون و ۲۳۱ هزار و ۶۵۲ نفر دُز اول واکسن کرونا و ۲۵۳ هزار و ۶۳۵ […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000