اصول و معیارهای حکمروایی خوب

6081887aa83d4_6081887aa83d6 وزارت کشور در قالب فیلم‌هایی کوتاه با هدف آشنایی با قانون شوراها به تشریح این قانون پرداخته است.

در ۶۰ ثانیه های آموزشی ۱۴۰۰ (قسمت دوازدهم: اصول و معیارهای حکمروایی خوب) که روی پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور منتشر شده آمده است: حکمروایی خوب اثرگذاری همه کنشگران به اداره و مدیریت شهر و روستا برای برآورده کردن خدمات عمومی نیازهای عمومی شهروندان و برقراری یک توازن و تعادل برای دست یابی به شهر و روستایی پایدار است.

اصول و معیارهای حکمروایی خوب شامل مشارکت مردمی، حاکمیت قانون، اجماع محوری، عدالت و برابری، مشروعیت، کارایی و اثربخشی، شفافیت، پاسخگویی و مسئولیت پذیری است.

مدیران شهری و روستایی با مدنظر قرار دادن این شاخص ها می توانند برای پیشبرد برنامه های توسعه پایدار شهرها و روستاهای کشور گام بردارند.

پست بعدی

قیمت جوجه یک روزه اعلام شد

پ آوریل 22 , 2021
مشاور اتحادیه مرغداران گوشتی گفت: بنابر آمار تا پایان فروردین، ۱۱۵ میلیون قطعه جوجه‌ریزی صورت گرفته که نسبت به سال قبل رشد داشته است. محمدعلی کمالی سروستانی، از ثبات قیمت مرغ در بازار خبر داد و گفت: امروز نرخ هر کیلو مرغ زنده درب مرغداری ۱۷ هزار و ۱۰۰ تومان […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000