بیت کوین کمی گران شد

607d85f580cf0_607d85f580cf3 در حالی که روز گذشته قیمت بیت کوین حدود ۴ درصد ریخت، امروز توانست حدود ۳ درصد رشد کند.

به گزارش کوین مارکت کپ، در حالی که روز گذشته اصلا روز خوبی برای بازار ارزهای مجازی نبود و فقط بیت کوین بالای ۱۴ درصد ریخت، اما طی ۲۴ ساعت گذشته قیمت بیت کوین بیش از ۳ درصد رشد کرده و به حدود ۵۷ هزار دلار رسیده است. این قیمت نسبت به ۷ روز گذشته ۵.۵ درصد پایین تر بوده و ارزش کل بازار بیت کوین هم به ۱۰۶۱ میلیارد دلار کاهش یافته است.

در ۲۴ ساعت گذشته یک میلیون و ۱۸۲ بیت کوین در جهان خرید و فروش شده که ارزش این معاملات بالای ۶۷ میلیارد دلار بوده است.

نرخ بیت کوین کمی بالا رفت

تعداد کل بیت‌کوین های موجود در جهان هم به ۱۸ میلیون و ۶۸۶ هزار و ۱۱۲ توکن رسیده است. اتریوم هم امروز ۴.۶ درصد رشد کرد و به ۲۲۳۳ دلار در هر توکن رسید. داج کوین و بینانس کوین هم امروز شگفتی‌های بازار بودند و به ترتیب با ۳۳ و ۱۴ درصد رشد به ۴۰ سنت و ۵۲۳ دلار در هر توکن رسیدند.

در ۲۴ ساعت گذشته هم ارزش کل بازار ارزهای مجازی ۵.۲ درصد رشد کرده و به ۲.۰۷ تریلیون دلار رسیده است.

پست بعدی

مرمت‌های ‌اصفهان؛ از گنبد تا کاخ

د آوریل 19 , 2021
عملیات مرمت گنبد مساجد شیخ لطف‌الله، جامع عباسی و مدرسه چهارباغ، همچنین تزئینات سقف چهلستون، چهار پروژه شاخصی است که به گفته مدیرکل میراث فرهنگی استان اصفهان، امسال در دستور کار این اداره کل قرار دارد. فریدون اللهیاری گفت: مرمت گنبد مسجد جامع عباسی یا مسجد امام (ره) حدوداً از […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000