فهرست قیمت رسمی اقلام خوراکی اعلام شد/ قیمت‌های جدید را ببینید

فهرست قیمت رسمی اقلام خوراکی اعلام شد/ قیمت‌های جدید را ببینید

وزارت جهادکشاورزی فهرست قیمت رسمی ۲۵ قلم کالای خوراکی را اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، براساس تصمیم ستاد هماهنگی اقتصادی دولت در روز ۱۸ آبان ماه مقرر شد وزارت جهادکشاورزی به صورت روزانه قیمت اقلام خوراکی را از طریق رسانه‌ها اعلام کند و مردم و مصرف‌کنندگان نیز با خرید اقلام به قیمت اعلام شده راسا بر نرخ‌ها نظارت کنند و با هرگونه تخلف برخورد شود.

وزارت جهادکشاورزی نیز پس از این مصوبه از آماده‌سازی پلتفرمی برای انتشار قیمت اقلام خوراکی به منظور آگاه سازی مردم از رنج قیمت اقلام در بازار و جلوگیری از گرانفروشی خبر داد و گفت که قیمت حدود ۲۷ قلم کالای خوراکی در این پلتفرم برای آگاه سازی مردم منتشر خواهد شد و هر زمان که تغییراتی در بازار رخ دهد قیمت‌ها نیز به روز می شوند.

این وزارتخانه در اقدام اخیر خود لیست ۲۵ کالای خوراکی را منتشر کرده است که در جدول زیر آمده است:

فهرست قیمت رسمی ۲۵ قلم کالای خوراکی اعلام شد

فهرست قیمت رسمی ۲۵ قلم کالای خوراکی اعلام شد

۲۲۳۲۲۵

پست بعدی

روایت مهران غفوریان از اتفاق خطرناکی که سرصحنه «نیسان آبی» برایش افتاد

ج نوامبر 12 , 2021
ایسنا نوشت: مهران غفوریان گفت: خدا را شکر حالم بهتر است و ان‌شاءالله با پایان دوره نقاهتم با اجازه پزشک می‌توانم به کارم برگردم. مهران غفوریان به اتفاقی که سرصحنه فیلمبرداری سریال "نیسان آبی" برایش رخ داد اشاره کرد و یادآور شد: اتفاقی که برایم افتاد جذاب بود. من می‌دانستم […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000