رد خبر بازگشت تیم‌های مذاکره‌کننده با ادامه گفت‌وگوها در وین

6079e38a20b17_2021-04-16_23-50 آخرین اخبار از مذاکرات وین حاکیست که برخی خبرهای منتشرشده مبنی بر بازگشت تیم‌های مذاکره‌کننده از وین، صحت ندارد.

در ادامه رایزنی‌های تیم‌های مذاکره‌کننده ایران و گروه ۱+۴ در وین، امروز دیداری سه‌جانبه میان رؤسای هیأت‌های ایران، چین و روسیه در محل اقامت عراقچی، معاون سیاسی وزیر امور خارجه و رئیس هیأت مذاکره‌کننده ایران برگزار شد.

به گزارش ایسنا، همچنین گفت‌وگوها و بحث‌های فنی میان طرف‌ها در حوزه‌های تحریم و هسته‌ای کماکان در سطوح مختلف در جریان است.

به این ترتیب برخی اخبار منتشرشده مبنی بر تصمیم تیم‌های مذاکره‌کننده برای قطع گفتگوها و بازگشت به پایتخت‌ها صحیح نیست و گفت‌وگوها همچنان ادامه دارد.

پست بعدی

سخنگوی امور خارجه: اظهارات اتحادیه عرب ناشیانه است

ش آوریل 17 , 2021
سخنگوی امور خارجه به اظهارات مداخله جویانه اتحادیه عرب واکنش نشان داد و آن را ناشیانه دانست. سعید خطیب زاده در واکنش به اظهارات مداخله جویانه سازمان‌های موسوم به اتحادیه عرب و یا شورای همکاری خلیج فارس و با یادآوری نقش مخرب معدودی از کشورها تاکید کرد: این اظهارات ناشیانه […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000