اختلاف تازه بین وزارت بهداشت و ستاد کرونا/ تکذیب سیاه شدن وضعیت کرونایی در ۶۳ شهرستان کشور

60790d984e40f_60790d984e412 سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا با تأکید بر اینکه رنگ‌بندی جدید استان‌ها باید توسط ستاد ملی مقابله با کرونا اعلام شود، گفت: رنگبندی اعلام شده در روز ۲۶ فروردین صحت ندارد.

دکتر علیرضا رئیسی با بیان اینکه مبنای رسمی اعلام رنگ بندی کرونایی شهرها، ستاد ملی مقابله با کرونا است،‌ اظهار کرد: رنگ بندی جدیدی که اعلام شده است صحت ندارد و می‌بایست رنگبندی که ستاد اعلام می‌کند و توسط وزارت کشور به استان‌ها ابلاغ می‌شود مبنای کار قرار گیرد.

وی افزود: از نظر تغییر آماری ۶۳ شهر در وضعیتی هستند که از شاخصی که برای رنگ قرمز در نظر گرفتیم فراتر رفته است به همین دلیل این تعبیر به کار برده شده است که وضعیت سیاه رنگ است.

رئیسی تاکید کرد: رنگ سیاه به هیچ وجه درست نیست.

این در حالی است که با آمارهای تازه وزارت بهداشت و نرم‌افزار ماسک؛ ۶۳شهرستان در وضعیت سیاه، ۸۵ شهرستان در وضعیت فوق قرمز، ۱۷۶ شهرستان در وضعیت قرمز، ۷۸ شهرستان در وضعیت نارنجی، ۳۹ شهرستان در وضعیت زرد و تنها هفت شهرستان در وضعیت آبی کرونا هستند.

پست بعدی

داستان ساعت تاریخی تهران چیست؟

ج آوریل 16 , 2021
ساعت بزرگ کاخ گلستان که به تازگی صدای ناقوسش در قلب پایتخت شنیده می‌شود، شاید برای اغلب مردم با ساعت‌های دیگر فرقی نداشته باشد، اما داستان پشت این ساعت از آن اثری خاص ساخته است. داستان‌های عجیب از ساعت شمس‌العماره کم گفته نشده، مثلا جعفر شهری در کتاب «تهران قدیم» […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000