سواحل جنوب کشور مواج و طوفانی می‌شود

607823f9ecbab_607823f9ecbae در هشدار زرد رنگ سازمان هواشناسی آمده است که از امروز (۲۶ فروردین) تا روز یکشنبه (۲۹ فروردین) سواحل جنوبی کشور مواج خواهد بود و ارتفاع موج بین یک تا ۱.۵ متر و در مناطق فراساحل تا ۲ متر خواهد رسید.

در هشدار زرد رنگ سازمان هواشناسی آمده است که این شرایط طی روز پنجشنبه (۲۶ فروردین) در خلیج فارس، غرب تنگه هرمز، شرق دریای عمان، نواحی ساحلی و دور از ساحل استان‌های خوزستان، بوشهر، غرب هرمزگان و سیستان و بلوچستان و طی روز جمعه (۲۷ فروردین) در نواحی مرکزی و شرقی خلیج فارس، غرب تنگه هرمز، شرق دریای عمان، نواحی ساحلی و دور از ساحل استان‌های بوشهر، غرب هرمزگان و سیستان و بلوچستان پیش‌بینی می‌شود.

در ادامه این هشدار آمده است که طوفانی بودن دریا طی روز شنبه (۲۸ فروردین) در نواحی مرکزی و شرقی خلیج فارس، غرب تنگه هرمز، شرق دریای عمان، نواحی ساحلی و دور از ساحل استان‌های بوشهر، نواحی ساحلی و دور از ساحل استان‌های بوشهر، غرب هرمزگان و سیستان و بلوچستان و طی روز یک‌شنبه (۲۹ فروردین) در شرق دریای عمان و نواحی ساحلی و دور از ساحل استان سیستان و بلوچستان ادامه دارد.

سازمان هواشناسی هشدار داده است که احتمال غرق شدن شناگران و قایق‌های کوچک، آسیب دیدن شناورهای سبک، پاره شدن تورهای صیادی، اختلال در فعالیت‌های دریایی در ساحل و فعالیت‌های فراساحل وجود دارد. از این‌رو توصیه می‌شود که در شنا و تفریحات آبی و در تردد شناورهای تفریحی، سبک و نیمه سبک و فعالیت‌های شیلاتی احتیاط شود.

پست بعدی

نظر سه نفر از اعضای آکادمی درباره برندگان اسکار

پ آوریل 15 , 2021
زمان زیادی به برگزاری اسکار نمانده و بازار گمانه‌زنی درباره برندگان داغ است. چه بهتر که نظر برخی اعضای آکادمی را در این باره بدانیم. اسکار ۲۰۲۱ بر خلاف سال‌های قبل در روزهای پایانی زمستان برگزار نشد و با تاخیر به بهار افتاد. در سال شیوع که تولیدات سینما از […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000