بارش باران و وزش باد عصرگاهی در تهران

6070aa390e54d_2021-04-09_23-55 مدیر کل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی، از بارش باران و وزش باد شدید در بعضی ساعات تهران در روز شنبه خبر داد.

صادق ضیائیان با اشاره به احتمال وجود باران شدید به همراه وزش باد برای آسمان فردای تهران در بعد از ظهر بیان کرد: ما پیش‌بینی می‌کنیم که آسمان جوی تهران برای فردا صاف و کمی ابری باشد. البته احتمالا وزش باد شدید و رگبار باران را برای بعد از ظهر روز بعد هم داشته باشیم.

وی در مورد وضعیت دیگر مناطق کشور در روز شنبه (۲۱ فروردین) ادامه داد: رگبار به همراه وزش باد شدید را برای مناطق البرز جنوبی، سواحل دریای خزر و همچنین شمال شرق کشور پیش بینی می‌کنیم که این روند برای روز یکشنبه (۲۲ فروردین) در مناطق شمال غرب دریای خزر جنوب غرب‌، دامنه‌های زاگرس مرکزی و جنوبی ارتفاعات جنوبی البرز هم ادامه خواهد داشت.

ضیائیان افزود: از فردا جریان هوا سویه شمالی پیدا می‌کند که ساحل دریای خزر با کاهش دما روبرو خواهند شد و این بر دامنه‌های جنوبی البرز و همچنین تهران تاثیرگذار خواهد بود.

پست بعدی

تناقضات گفتاری آقای احمدی‌نژاد زیاد است / دود تحریمها به چشم مردم ایران رفته است

ش آوریل 10 , 2021
یک فعال سیاسی اصلاح‌طلب گفت: اظهارنظرهای آقای احمدی نژاد، تناقضات بسیاری دارد. محمدعلی وکیلی در گفتگو‌ با خبر فوری درباره فعالیت های انتخاباتی رئیس جمهور سابق کشورمان بیان کرد: خصوصیات شخصیتی آقای احمدی نژاد در قضاوت‌هایش نمایان است. او به موضوع رفع تحریمهای آمریکا علیه ایران هم اشاره کرده و […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000