پرویز فتاح: بنیاد مستضعفان اجاره ماه فروردین‌ املاک تجاری را نمی‌گیرد

6070a1a60371c_2021-04-09_23-19 رئیس بنیاد مستضعفان گفت: این بنیاد اجاره‌ بهای املاک تجاری در ماه فروردین ۱۴۰۰ را دریافت نمی‌کند.

سید پرویز فتاح در صفحه شخصی خود نوشت: با اوج‌گیری موج چهارم برای حمایت از کادر درمان بیمارستان‌های تهران، برخی از هتل‌های ‫بنیاد مستضعفان‬ تا پایان خرداد در اختیار این عزیزان قرار می‌گیرد.

وی افزود: همچنین با توجه به تعطیلی کرونایی بسیاری از مشاغل، اجاره فروردین ماه املاک تجاری بنیاد در سراسر کشور دریافت نخواهد شد.

بنیاد مستضعفان، از آغاز شیوع تا امروز، برای پنجمین ماه، اجاره بهای املاک تجاری خود را دریافت نکرد و پیش از این در اسفند ۹۸ و همچنین فروردین، اردیبهشت و آذر ۹۹ نیز اجاره بهای املاک تجاری خود را دریافت نکرده بود.

همچنین در ابتدای شیوع نیز هتل‌های بنیاد مستضعفان در اختیار کادر درمانی تهران برای اسکان این عزیزان قرار گرفته بود.

پست بعدی

مساله مهم برای ما لغو تحریمهاست/ زمان به نفع ایران است/ رونمایی ۵ رادیو دارو در مراسم فردا

ج آوریل 9 , 2021
سخنگوی سازمان انرژی اتمی گفت: مساله مهم برای ما در مذاکرات لغو تحریمها و اطمینان از این امر براساس راستی آزمایی هاست. «بهروز کمالوندی» شامگاه امروز جمعه در گفت و گویی با تبریک روز فناوری هسته‌ای گفت: در مراسم روز ملی فناوری هسته‌ای که فردا (شنبه) برگزار می‌شود، نمایشگاهی برگزار […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000