واکنش روسیه به توافق عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی

سیاسی/ بین الملل 5f940f83e986b_5f940f83e986e وزارت خارجه روسیه به توافق عادی‌سازی روابط کشورهای عربی با رژیم صهیونیستی واکنش نشان داد.

ماریا زاخارووا، سخنگوی وزارت خارجه روسیه اعلام کرد، توافق عادی‌سازی روابط بین رژیم صهیونیستی با کشورهای عربی، بر پایبندی به ادامه تلاش‌ها جهت دستیابی به راهکار عادلانه، فراگیر و همیشگی برای درگیری میان فلسطینیان و اسرائیلی‌ها تاکید دارد و ضروری است اینگونه نیت‌ها و تصمیمات را با اقدامات عملی تقویت کرد و این امر بدون شک منجر به بهبود اوضاع منطقه خاورمیانه می‌شود.

وی در ادامه افزود، مسأله فلسطین همواره مسأله فوری و ضروری است که حل آن به ایجاد مکانیسم یکپارچه بر اساس احترام متقابل بین کشورهای دارای حاکمیت و عدم دخالت در امور کشورهای دیگر کمک خواهد کرد.

زاخارووا همچنین تصریح کرد: ما خواهان ایجاد اینگونه روابط بین تمامی کشورهای خاورمیانه هستیم.

سخنگوی وزارت خارجه روسیه خواستار انجام مذاکرات میان فلسطینیان و اسرائیلی‌ها به صورت فوری تحت نظارت سازمان ملل به خاطر دستیابی به راهکار مورد پذیرش دو طرف و تحقق سازش عادلانه و فراگیر شد.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

یکی دیگر از مدافعان سلامت بوشهر آسمانی شد

ش اکتبر 24 , 2020
شهید "محمدرضا رزمی" پرستار با سابقه بیمارستان سلمان فارسی تامین اجتماعی بوشهر بر اثر ابتلا به کرونا آسمانی شد. رزمی دومین شهید در بخش درمان تامین اجتماعی استان بوشهر و هشتمین شهید مدافع سلامت این استان است. از زمان شیوع ویروس کرونا تاکنون پنج پزشک و ۲ پرستار و یک […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000