درخواست خانواده آزاده نامداری از مردم

فرهنگی/ رسانه 6060a356344ac_6060a356344ae خانواده آزاده نامداری از مردم خواستند به دلیل شرایط کرونایی برای مراسم تشییع او نروند.

خانواده مجری تازه درگذشته تلویزیون، آزاده نامداری از هم وطنان درخواست کردند که به دلیل شرایط کرونایی از حضور در مراسم خاکسپاری این چهره هنری خودداری کنند.

در بیانیه خانواده آزاده نامداری درباره مراسم تشییع و ترحیم این هنرمند آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

ناباورانه در سوگ فرزندی نجیب، بانویی شایسته، همسری وفادار و مادری مهربان «آزاده نامداری» که سالیان متمادی از نوجوانی در قاب تصویر برای بهتر شدن حال مردم از جمله دختران این مرز و بوم با اجراهای هنرمندانه‌اش کوشید، نشسته‌ایم.

برخود فرض می‌دانیم ضمن قدردانی از اظهار همدردی عزیزانی که با تماس و پیام و دل نوشته‌های اخلاق مدارانه، تسلی بخش خاطر خانواده بودند، از کلیه عزیزانی که مهربانانه قصد همراهی در مراسم خاکسپاری پیکر آن عزیز سفر کرده را دارند تقاضا نمائیم به منظور رعایت پروتکل‌های بهداشتی و پیشگیری از شیوع بیماری کرونا از حضور در مراسم اجتناب نمایند.

مراسم بزرگداشت آن فقیده سعیده روز دوشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۰، از ساعت ۲۰ در بستر آنلاین ترحیم که متعاقبا اعلام می‌شود، برگزار خواهد شد.

این بیانیه به امضای خانواده‌های نامداری و عبادی و بستگان و دوستان رسیده است.

سایت با دوربین
سایت خبری اخبار آزاد
منبع : خبرفوری

پست بعدی

با وجود اعلام وضعیت نارنجی، موزه‌های تهران تعطیل نشدند

ی مارس 28 , 2021
با وجود اعلام وضعیت نارنجی در پایتخت، مدیرکل موزه‌ها می‌گوید: پاسخ استعلام ستاد ملی مقابله با کرونا درباره تعیین وضعیت موزه‌های شهر تهران هنوز نیامده است؛ بنابراین موزه‌ها به فعالیت خود ادامه می‌دهند و تعطیل نمی‌شوند. ستاد ملی مقابله با کرونا شنبه، هفتم فروردین‌ماه وضعیت شهر تهران را پرخطر و […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000