اعطای نشان درجه یک هنری به مهرداد اسکویی

5fbff26d832a4_5fbff26d832a6 مهرداد اسکویی، مستندساز شناخته‌شده سینمای ایران، گواهینامه درجه یک هنری گرفت.

گواهینامه درجه یک هنری در رشته کارگردانی فیلم مستند با تصویب و تایید شورای ارزشیابی هنرمندان، نویسندگان و شاعران کشور به مهرداد اسکویی؛ مستندساز شناخته شده سینمای ایران تعلق گرفت.

این گواهینامه با حضور سید محمد طباطبایی حسینی؛ نماینده وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و دبیر شورای ارزشیابی هنرمندان، نویسندگان و شاعران کشور و بردیا صدر نوری؛ نماینده سازمان برنامه و بودجه در این شورا به مهرداد اسکویی اعطا شد.

مهرداد اسکویی فیلم‌ساز، عکاس ایرانی است. که بیشتر آثار اودر جشنواره‌های معتبر ملی و بین‌المللی مورد توجه قرار گرفته و جوایز متعددی را کسب کرده‌است. جایزهٔ بهترین کارگردانی فیلم مستند بلند از سی و دومین جشنواره بین‌المللی فیلم مستند آمستردام «ایدفا»، با فیلم سایه‌های بی‌خورشید از آن جمله است.

اسکویی همچنین در روزهای گذشته برای دومین بار جایزه بزرگ نانوک ،؛ بهترین فیلم مستند از سی و نهمین جشنواره بین المللی فیلم مستند انسان شناسی ژان روش فرانسه را دریافت کرد.

در جلسه اعطای درجه یک هنری به این مستندساز احمد صدری؛ دبیر کمیته هنری شورای ارزشیابی هنرمندان؛ نویسندگان و شاعران کشور و علیرضا بهرامی؛ شاعر و روزنامه‌نگار و مدیرکل فرهنگی خبرگزاری ایسنا و از دوستان نزدیک و همکار مهرداد اسکویی حضور داشتند.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

علائم هشدار کرونا در فازهای مختلف بیماری/ اصول طلایی قرنطینه خانگی

ج نوامبر 27 , 2020
یک متخصص طب اورژانس با تأکید بر اهمیت رعایت پروتکل‌ها و محدودیت‌های کرونایی و تأثیر آن در قطع زنجیره انتقال بیماری، علایم اصلی کووید در فازهای مختلف بیماری و اصول طلایی قرنطینه خانگی را تشریح کرد. دکتر رضا زاهد،با تأکید بر اهمیت مراجعه به هنگام بیماران کرونایی برای شروع و […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000