نیم سکه ۶ میلیون و ۶۸۵ هزار تومان شد

60606557a4de1_2021-03-28_15-45 قیمت هر قطعه نیم سکه بهار آزادی بر اساس نرخ اتحادیه طلا، جواهر و سکه تهران ۶ میلیون و ۶۸۵ هزار تومان است.

جواهر و سکه امروز (۸ فروردین) قیمت هر قطعه سکه تمام ۱۱ میلیون و ۲۸۹ هزار تومان، نیم سکه ۶ میلیون و ۶۸۵ هزار تومان، ربع سکه ۴ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان و سکه یک گرمی ۲ میلیون و ۴۵۰ هزار تومان است.

همچنین قیمت هر اونس طلا در بازار‌های جهانی به یک هزار و ۷۳۴ دلار رسید و هر گرم طلای ۱۸ عیار به مبلغ یک میلیون و ۸۳ هزار تومان معامله می‌شود.

شما می‌توانید نرخ امروز طلا و سکه را در جدول زیر مشاهده کنید:

نرخ(تومان)
۱۱.۲۸۹.۰۰۰ سکه تمام بهار آزادی طرح جدید
۱۰.۸۹۸.۹۰۰ سکه تمام طرح قدیم
۶.۶۸۵.۰۰۰ نیم سکه بهار آزادی
۴.۳۰۰.۰۰۰ ربع سکه بهار آزادی
۲.۴۵۰.۰۰۰ سکه گرمی
یک هزار و ۷۳۴ دلار اونس جهانی
۱.۰۸۳.۷۰۰ طلای ۱۸ عیار

پست بعدی

سند همکاری با چین فرصتی مهم برای ایران است، همزمان باید روابطمان با غرب و آمریکا را توسعه ببخشیم/ پذیرفتن لوایح FATF یکی از الزامات اجرای سند همکاری تهران-پکن است

ی مارس 28 , 2021
آمریکا اگر بخواهد این مسیر فشار علیه چین را ادامه بدهد، در آینده دسترسی چین به منابع انرژی را سخت‌تر خواهد کرد و در چنین وضعیتی ایران اهمیت بیشتری برای پکن خواهد داشت. یک استاد ژئوپولتیک با تاکید بر اینکه سند همکاری 25 ساله ایران و چین می‌تواند به دلایل […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000