اولین افت هفتگی قیمت جهانی طلا در ۳ هفته اخیر

605eda4d316fa_605eda4d316fc قیمت جهانی طلا در پایان معاملات روز جمعه (بامداد شنبه به وقت تهران) اندکی رشد کرد اما از لحاظ هفتگی تحت تأثیر تقویت قیمت دلار و سود اوراق قرضه آمریکا قرار گرفت و افت کرد.

قیمت جهانی طلا در پایان معاملات روز جمعه (بامداد شنبه به وقت تهران) اندکی رشد کرد اما از لحاظ هفتگی تحت تأثیر تقویت قیمت دلار و سود اوراق قرضه آمریکا قرار گرفت و برای اولین بار در ۳ هفته اخیر افت کرد.

قیمت خرید نقدی هر اونس طلا در بورس لندن، اسپات‌گلد، ۰.۲ درصد رشد کرد و به ۱,۷۲۹.۷۶ دلار رسید اما از لحاظ هفتگی با افت ۰.۹ درصدی روبرو شد.

قیمت پیش‌خرید هر اونس طلای آمریکا ۰.۳۸ درصد رشد کرد و به ۱,۷۳۱.۶۰ دلار رسید.

دیوید مگر، مدیر معاملات فلزات گران‌بها در شرکت اوراق‌های ریج، می‌گوید: تقویت دلار و رشد سود اوراق قرضه به قیمت طلا فشار وارد کرده‌اند اما سیاست نرخ بهره پایین فدرال‌رزرو و افزایش موارد ابتلاء به در جهان قیمت طلا را بالا آورده است.

پست بعدی

حمله جنگنده‌های روسیه به مواضع داعش در سوریه

ش مارس 27 , 2021
دیده‌بان حقوق بشر سوریه از حملات جنگنده‌های روسی علیه نقاط استقرار گروهک‌های داعشی در شرق حمص خبر داد. دیده‌بان حقوق بشر سوریه اعلام کرد: جنگنده‌های روسی حدود ۱۲ بار نقاط استقرار گروهک‌های داعشی در صحرای السخنه در شرق حمص را هدف قرار دادند. همزمان جنگنده‌های روسی از فرودگاه حمیمیم به […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000