تشریح اهداف گروه پرستاری سلامت جامعه و سالمندی

پاشایی پور مطرح کرد؛

تشریح اهداف گروه پرستاری سلامت جامعه و سالمندی

تشریح اهداف گروه پرستاری سلامت جامعه و سالمندی

مدیر گروه پرستاری سلامت جامعه و سالمندی دانشگاه علوم پزشکی تهران، به تشریح خدمات گروه پرستاری سلامت جامعه و سالمندی پرداخت.

به گزارش خبرگزاری مهر، شهزاد پاشایی پور، گفت: به طور کلی هدف گروه پرستاری سلامت جامعه و سالمندی، ارتقای کیفیت زندگی اقشار مختلف جامعه است.

وی افزود: ویژگی منحصر به فرد این گروه، قرار دادن فعالیت‌ها در مسیر رفع نیازهای جامعه است. فعالیت‌های آموزشی و پژوهشی گروه پرستاری سلامت جامعه و سالمندی از دل جامعه بیرون می‌آید و بر اساس نیازهای کاربردی جامعه بوده و به حل مسئله می‌انجامد.

پاشایی پور گفت: گروه پرستاری سلامت جامعه و سالمندی افراد جامعه را از تمام ابعاد سلامت مورد بررسی قرار می‌دهند.

وی افزود: جذب نیروی انسانی کارآمد یکی از موفقیت‌های گروه پرستاری سلامت جامعه و سالمندی است.

پاشایی پور گفت: در گروه پرستاری سلامت جامعه و سالمندی، دانش، مهارت و مسئولیت پذیری از اهمیت بالایی برخوردار است.

سایت با دوربین
سایت خبری اخبار آزاد
منبع : سایت مهر

پست بعدی

سال 99، سال تصمیمات مهم دیپلماتیک/ گذر از غرب به شرق، پشت پرده قرارداد 25 ساله با چین/ از ملاقات با طالبان تا حرکت جالب فروش نفت به ونزوئلا/ سیاست خارجی ایران در سال 99 چه نمره ای می‌گیرند؟

ش مارس 27 , 2021
ملاقات با سران البان، بحث قرارداد 25 ساله با چین، فراز و نشیب برجام، رابطه اعتدالی با همسایگان و اعلام بی طرفی در جنگ قره باغ مهم ترین اتفاقات سیاست خارجی ایران در سال 1399 بودند. به گزارش خبر فوری، سال 1399 یکی از پرچالش‌ترین سال‌های دولت در عرصه سیاست […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000