مردم بیشتر از مسئولین پروتکل ها را رعایت می کنند

زالی تاکید کرد؛

مردم بیشتر از مسئولین پروتکل ها را رعایت می کنند

مردم بیشتر از مسئولین پروتکل ها را رعایت می کنند

فرمانده ستاد مقابله با کرونا در کلانشهر تهران، گفت بیشتر از مسئولین این مردم هستند که پروتکل ها را رعایت می کنند.

به گزارش خبرگزاری مهر، علیرضا زالی، در گفتگو با شبکه خبر، افزود: از زمان شیوع کرونا در کشور تمام مسافرت‌های خانوادگی ام را لغو کرده ام.

فرمانده ستاد مقابله با کرونا در کلانشهر تهران، هرگونه بزرگنمایی هشدارهای کرونایی را رد کرد و گفت: پس از گذشت ۱۴ ماه با وجود حجم زیادی از مبتلایان به کرونا باید به این بیماری به صورت جدی بنگریم.

زالی تاکید کرد: مردم بیشتر از مسئولین پروتکل‌ها را رعایت می‌کنند.

وی افزود: بخش زیادی از مراجعان فعلی به مراکز درمانی، افرادی هستند که به دلیل دوره نهفتگی بیماری، در هفته آخر اسفند ۹۹ در جریانات پر ازدحام درون شهری حضور داشتند و پیش‌بینی می‌شود این سیر حداقل تا نهم و دهم فروردین ۱۴۰۰ به همین صورت ادامه یابد.
زالی گفت: مسافرت‌ها، تجمعات خانوادگی، مهمانی‌های شلوغ و…، می‌تواند به عنوان عامل شکل‌گیری شبه خوشه‌های جدید عمل کرده و میزان موارد ابتلاء و مرگ و میرها را در روزهای آتی تحت تأثیر قرار دهد.

سایت با دوربین
سایت خبری اخبار آزاد
منبع : سایت مهر

پست بعدی

ذخایر خون پایتخت مورد ارزیابی قرار گرفت

ش مارس 27 , 2021
در بازدید شبانه مدیرعامل سازمان انتقال خون ایران؛ ذخایر خون پایتخت مورد ارزیابی قرار گرفت مدیرعامل سازمان انتقال خون ایران، به طور سرزده از مرکز انتقال خون وصال، بازدید کرد. به گزارش خبرگزاری مهر، پیمان عشقی مدیرعامل سازمان انتقال خون ایران طی بازدیدی سرزده و شبانگاهی از نزدیک در جریان […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000