چطور به کودکان مسائل دینی را آموزش بدهیم؟/ بچه‌ها نباید تحت فشار قرار بگیرند

فرهنگی/ اندیشه 6017102bc4845_2021-01-31_23-46 استاد دانشگاه سوره تهران گفت: کودکان را می‌توان از سنین کودکی تقریبا ۳ یا ۴ سالگی آرام آرام با مسائل دینی آشنا کرد.

سیدمحسن میرطالبی در گفتگو با خبر فوری بیان کرد: اینکه فرزندان در کنار پدر و مادر نماز می‌خوانند، منجر به تشویقشان می‌شود. مسئله‌ مهم آن است که به هیچ وجه بچه‌ها نباید تحت فشار قرار بگیرند.

وی ادامه داد: شهید مطهری می‌گوید اگر می‌خواهید نماز‌ و عبادت را به کودکان آموزش دهید اهمیت آن را به فرزندان نشان دهید. بطور مثال اگر فرزند حس کند که پدر عصبانیش با شنیدن اذان آرام می‌شود و به سمت نماز می رود و مجادله به پایان می‌رسد این اهمیت نماز را به تصویر می‌کشد.

این گفتگو را بشنوید:

سایت با دوربین
سایت خبری اخبار آزاد
منبع : خبرفوری

پست بعدی

تشریح اهداف گروه پرستاری سلامت جامعه و سالمندی

ش مارس 27 , 2021
پاشایی پور مطرح کرد؛ تشریح اهداف گروه پرستاری سلامت جامعه و سالمندی مدیر گروه پرستاری سلامت جامعه و سالمندی دانشگاه علوم پزشکی تهران، به تشریح خدمات گروه پرستاری سلامت جامعه و سالمندی پرداخت. به گزارش خبرگزاری مهر، شهزاد پاشایی پور، گفت: به طور کلی هدف گروه پرستاری سلامت جامعه و […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000