برگزاری جشن‌های بین‌المللی نیمه‌شعبان در حرم حضرت معصومه(س)

605da9be15eec_605da9be15eef هفتم، هشتم، نهم و دهم فروردین‌ماه محافل جشن نیمه شعبان با حضور اردو زبانان و عرب‌ زبانان در حرم مطهر کریمه اهل‌بیت سلام‌الله علیها برگزار می‌شود.

ویژه‌برنامه‌های جشن نیمه شعبان به همت اداره امور بین‌الملل حرم بانوی کرامت برای اردو زبانان و عرب زبانان در حرم مطهر برگزار می‌شود.

شنبه هفتم فروردین‌ماه بعد از نماز عشاء ویژه عرب‌زبانان خواهر و برادر مراسمی با سخنرانی حجت‌الاسلام شیخ کریم الخزعلی، شعرخوانی، مداحی ملأ عبدالعظیم النجفی و قرائت قرآن در شبستان حضرت زهرا سلام‌الله علیها برگزار می‌شود.

همچنین، یکشنبه و دوشنبه هم‌زمان با هشتم و نهم فروردین‌ماه مصادف با شب و شام نیمه شعبان بعد از نماز عشاء محفل ویژه اردو زبانان با سخنرانی حجت‌الاسلام سید رضا حیدر، شعرخوانی و مداحی در شبستان حضرت زهرا سلام‌الله علیها با حضور برادران برگزار می‌شود.

یکشنبه هشتم فروردین‌ماه ساعت ۱۷ الی ۱۹ نیز محفل ویژه خواهران اردوزبان با شعرخوانی، اجرای سرود و مسابقات در شبستان حضرت زهرا سلام‌الله علیها برپا خواهد شد.

خاطرنشان می‌شود، این محافل با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و حضور محدود مخاطبان برگزار و همچنین از صفحات اختصاصی امور بین‌الملل آستان مقدس در شبکه‌های اجتماعی منعکس خواهد شد.

سایت با دوربین
سایت خبری اخبار آزاد
منبع : خبرفوری

پست بعدی

بازدید عضو کمیسیون اقتصادی مجلس از چند کشتارگاه مرغ در جنوب تهران

ج مارس 26 , 2021
یک عضو کمیسیون اقتصادی مجلس و رئیس کمیته استان تهران ِفراکسیون اصناف به صورت شبانه و سرزده از چند کشتارگاه مرغ در جنوب تهران بازدید کردند. مجتبی توانگر، عضو کمیسیون اقتصادی مجلس و آرا شاوردیان، نماینده ارامنه تهران در مجلس به صورت شبانه و سرزده از یک کشتارگاه مرغ بازدید […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000