عملیات ۱۸۰ واحد طرح اقدام ملی مسکن در شهرستان مشگین‌شهر آغاز می‌شود

605cd581e1c4f_2021-03-25_22-55 استاندار اردبیل گفت: عملیات ۱۸۰ واحد طرح اقدام ملی مسکن در شهرستان مشگین‌شهر آغاز می‌شود.

اکبر بهنام جو در جریان سفر یک روزه خود به شهرستان مشگین‌شهر اظهار داشت: عملیات اجرایی این واحدها تا دو هفته اینده آغاز می شود و با توجه به نیاز شدید به مسکن حداقل باید 150 واحد دیگر نیز به این تعداد افزوده شود.

وی افزود: موزه مشگین‌شهر در کنار بقعه شیخ حیدر چند سالی بود متوقف شده بود با تامین اعتباری که هماهنگی شده حداقل تا هفته دولت سال آینده به بهره برداری می رسد و نیز مجموعه تجاری و پارکینگ این مجموعه با جذب سرمایه گذار با درج آگهی مشارکت بخش خصوصی تعیین تکلیف می‌شود.

استاندار اردبیل در رابطه با دیگر جاذبه‌های گردشگری شهرستان مشگین‌شهر گفت: در چند اخیر در رابطه با احیای سایت گردشگری شهر یری اقدامات خوبی انجام شده که امسال برای جذب گردشگران و دوستداران مباحث تاریخی نقش زیادی خواهد داشت.

بهنام‌جو در تشریح ادامه بازدیدهای خود تصریح کرد: شهرستان مشگین‌شهر از وجود نعمات الهی از جمله آب‌های گرم و منحصر بفرد بهره‌مند است که مجموعه آبگرم آغ بلاغ که به عنوان بام این شهرستان مطرح است در تابستان سال جاری به تعداد آبگرم های مشکین شهر اضافه می‌شود.

وی در زمینه صنعت نیز گفت: کامیون سازی حدید مبتکران که در این منطقه فعالیت می کند به عنوان نگین صنعت استان خود را مطرح کرده که امسال سرمایه گذار این مجموعه حداقل500نفر را جهت کار جذب می کند.
استاندار اردبیل بیان کرد: اقدام لازم برای خودروی مشکین شهر جهت شماره گذاری و گرفتن استانداردهای نهایی انجام شده و حداقل در خرداد ماه روزانه تولید خودرو در این منطقه انجام می شود و به عنوان برند در سطح کشور مطرح خواهد شد.

بهنام‌جو افزود: شرکت سرمایه گذاری شستا در شهرستان مشکین شهر اقدامات خوبی را آغاز کرده که یکی از دامداری های مدرن را در این منطقه راه اندازی می کند و در کنار آن بخش خصوصی نیز برای احداث دامداری اقدام کرده که در مجموع 5000راس دام در سال جاری به بخش دامداری این شهرستان اضافه می‌شود.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه منطقه محصولات باغی و کشاورزی از جمله سیب و میوه‌های سردرختی در این شهرستان تولید می‌شود و نیاز به نگهداری مدرن داشته و یکی از بهترین سردخانه ها تجهیز کارگاه شده که در آینده نزدیک ظرفیت سردخانه های استان به 450 هزار تن می رسد که در بحث اقتصادی و درآمد کشاورزان نقش بسزایی خواهد داشت.

پست بعدی

برتران تاورنیه، کارگردان نام‌دار فرانسوی درگذشت

ج مارس 26 , 2021
فرهنگی/ سینما و تئاتر برتران تاورنیه، فیلمساز سرشناس فرانسه که آثارش شهرت جهانی داشت، در ۷۹ سالگی از دنیا رفت. ورایتی نوشت: برتران تاورنیه، سازنده فیلم‌هایی چون «کودتای تورچون» در سال ۱۹۸۱، «یک یکشنبه در بیرون شهر» در سال ۱۹۸۴ و «دور نیمه شب» در سال ۱۹۸۶، در ۷۹ سالگی […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000