تلاش دوباره برای رویای تعبیر ناشدنی/ سیدحسن خمینی چه پیامی دریافت کرده است؟

سیاسی/ انتخابات 6052675e22c94_2021-03-18_00-02 افزایش تحرکات سید حسن خمینی در فضای رسانه ای و همچنین زمزمه هایی در فضای سیاسی نشان میدهد که یکی از اصلی ترین کاندیدای جریان اصلاحات برای حضور در انتخابات 1400 سید حسن خمینی است.

با این حال، با توجه به اینکه ریاست مؤسسه تنظیم و نشر آثار و تولیت مرقد امام تنها سمت‌ها و سوابق اجرایی سیدحسن خمینی محسوب می‌شود به نظر میرسد ایشان شرایط لازم برای احراز صلاحیت به عنوان کاندیدای ریاست جمهوری را ندارند و در صورت ثبت نام با مانع عدم احراز صلاحیت روبرو خواهند شد.

گفتنی است سید حسن خمینی پیش از این در انتخابات 1394 مجلس خبرگان هم پس از ثبت نام موفق به دریافت تایید صلاحیت و حضور در انتخابات نشده بود و این تلاش مجدد نیز راه به جایی نخواهد برد.

در همین خصوص خبرنگار روز پلاس مطلع شده است موضوع رد صلاحیت به اطلاع سید حسن رسیده و وی در حال تصمیم گیری برای ثبت نام یا عدم ثبت نام است.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

سوریه؛ کشور فقر و فرصت/ چرا حضور سرمایه گذاران ایران یک بازی برد-برد است؟

پ مارس 18 , 2021
سوریه کشوری است که از هر نظر به آن نگاه کنی تنهاست و نیاز به کمک دارد و امروز ایرانی ها از معدود سرمایه گذارانی هستند که می توانند گامی در راه توسعه سوریه بردارند. به گزارش خبر فوری، ده سال پیش همین روزها بود که نخستین نشانه های جنگ […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000