گل و سبزه شب عید چند؟

6051be666d9f3_6051be666d9f6 رئیس اتحادیه فروشندگان گل و گیاه تهران قیمت گل و گیاه شب عید را اعلام کرد.

اکبر شاهرخی در گفت وگویی با اشاره به اینکه افزایش قیمتی در گل و گیاه نداریم و گل برای شب عید فراوان است، گفت: قیمت هر شاخه گل رز ۲۰ تا ۳۰ هزارتومان، داودی ۳۰ هزارتومان، میخک دسته ای ۳۰ هزارتومان، آلسترومریا شاخه ای ۵ تا ۷ هزارتومان، شب بو ۱۵ تا ۲۰ هزارتومان، گلدان سنبل ۸۰ تا ۱۲۰ هزارتومان و سینره نیز ۵۰ تا ۷۰ هزارتومان است.

وی ادامه داد: قیمت سبزه گندم در ظروف پلاستیکی حدود ۲۰ هزارتومان و سبزه نارنج نیز در گلدان های معمولی پلاستیکی ۲۰ تا ۳۰هزارتومان است اما بسته به اینکه اندازه آن چقدر باشد و در چه ظرفی( سفال و…) قرار گرفته باشد ممکن است قیمت ها متفاوت شود.

رئیس اتحادیه فروشندگان گل و گیاه تهران اضافه کرد: چندین سال است که تخم نارنج کاشته می شود و امسال نیز نارنج زیادی کاشته شده است. زیرا هم به سرعت خراب نمی شوند و هم شکل زیبایی به سفره های مردم می دهد.

وی تصریح کرد: به دلیل اینکه سال گذشته تولیدکنندگان گل و گیاه ضرر و زیان بسیاری کردند سنبل و لاله نسبت به سایر گل ها کمتر کاشته شده و قیمت آنها نیز دو تا سه برابر نسبت به سال گذشته افزایش یافته است.

شاهرخی با بیان اینکه قیمت گل در بازار را عرضه و تقاضا تعیین می کند، گفت: فروشندگان نمی توانند گل ها و گیاه را برای مدت زیادی نگهداری کنند و تمایل دارند هرچه سریعتر بفروشند و به نظر می رسد قیمت ها در روزهای پایانی سال افزایشی نداشته باشد.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

عیسی شریفی به ٢٠ سال حبس محکوم شد

چ مارس 17 , 2021
سیاسی/ قضایی عیسی شریفی، قائم مقام قالیباف در شهرداری تهران به ۲۰ سال حبس تعزیری، جزای نقدی و استرداد وجوه تحصیلی محکوم شد. روابط عمومی سازمان قضایی نیروهای مسلح در اطلاعیه‌ای از تأیید حکم متهمان پرونده موسوم به «گروه اقتصادی یاس» در دیوان عالی کشور خبر داد. در اطلاعیه سازمان […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000