عذرخواهی حمیدرضا ترقی از سعید محمد/ ایسنا خبرم را تحریف نکرده بود

سیاسی/ سیاست داخلی 604f50d2af7ee_604f50d2af7f1 عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی گفت: من براساس تحلیلی که از برخی رخدادهای خبری مشاهده کردم مثل تغییر مدیریت قرارگاه خاتم الانبیا و سپس استعفای جناب آقای سعید محمد، برداشت خودم را مطرح کردم.

حمیدرضا ترقی با بیان اینکه در مصاحبه اخیرش با ایسنا هیچگونه تحریفی صورت نگرفته است، اظهار کرد: اما عناوینی که بعضی از خبرگزاری‌ها برای بازنشر این خبر استفاده کرده بودند با محتوای خبر ایسنا و اظهارات بنده کاملا مغایرت داشت.

وی افزود: من براساس تحلیلی که از برخی رخدادهای خبری مشاهده کردم مثل تغییر مدیریت قرارگاه خاتم الانبیا و سپس استعفای جناب آقای سعید محمد، چنین برداشتی را مطرح کردم که خوشبختانه با توضیح ایشان مبنی بر اینکه دلیل تغییر صرفا استعفای ایشان بوده از این موضوع رفع ابهام شد.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی با بیان اینکه البته این مسائل در دوران رقابت‌های انتخاباتی یک مساله ساری و جاری است، ادامه داد: معمولا وقتی پای نامزدها به مناظرات تلویزیونی کشیده می‌شود این سوال و جواب‌ها و ابهامات را ممکن است مطرح کنند و طبیعتا قضاوت آن با مردم عزیز و هوشمند است.

ترقی با اشاره به رهنمودهای مقام معظم رهبری در روز مبعث درخصوص حکمرانی مطلوب خاطرنشان کرد: امیدواریم بر اساس این رهنمودها مردم ما به یک انتخاب شایسته برسند، در همین جا اگر دغدغه و نگرانی در ذهن آقای سعید محمد و طرفداران ایشان پدید آمده است پوزش می‌طلبم و امیدوارم در عرصه رقابت‌های انتخاباتی با توجه به اینکه شورای نگهبان همه مسائل را دقیق مورد بررسی قرار می‌دهد مردم عزیزمان هیچ دغدغه‌ای از روند انتخابات نداشته باشند.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

آشنایی با پیست اسکی دبی

د مارس 15 , 2021
دبی یکی از شهرهای گردشگری امارات است که هر ساله میلیون‌ها مسافر به این شهر سفر و از جاذبه‌های گردشگری بی‌نظیر آن دیدن می‌کنند. شهر دبی یک شهر بیابانی بود؛ اما این روزها با رونق صنعت گردشگری به یکی از شهرهای پیشرفته دنیا تبدیل شده است؛ طوری‌که در خاورمیانه نظیر […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000