محمود احمدی‌نژاد، محبوب‌ترین نامزد اصولگرایان / رقابت نزدیک رئیسی و محمد / لاریجانی بالاتر از قالیباف ایستاد!

سیاسی/ انتخابات 604e5806b46ba_2021-03-14_22-07 نتایج یک نظرسنجی در سایت خبرفوری نشان می‌دهد محمود احمدی‌نژاد محبوب‌ترین نامزد جریان اصولگراست.

سایت خبر فوری در یک نظرسنجی که بیش از هشت هزار نقر در آن شرکت کرده‌اند، از مخاطبلن خود پرسید که اگر اصولگرا هستند، بیشتر ترجیح می‌دهند به کدام نامزد در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ رای بدهند.

براساس نتیجه این نظرسنجی، محمود احمدی‌نژاد با قریب به ۳۸درصد آرا در صدر این فهرست ایستاد و پس او، سید ابراهیم رئسی و سعید محمد قرار گرفتند.

با اینکه نام سردار سعید محمد فرمانده پیشین قرارگاه خاتم الانبیا تنها چند هفته‌ایست بر سر زبانها افتاده، او با ۱۸درصد آرا تنها ۷درصد کمتر از سید ابراهیم رئیسی رئیس قوه قضاییه رای کاربران سایت خبرفوری را به دست آورد و سوم شد.

رقابت در نیمه پایینی جدول نامزدها هم جالب بود، چراکه نفر چهارم، علی لاریحانی با ۷/۸ درصد آرا بود و این میزان رای او را بالاتر از محمدباقر قالیباف، محسن رضایی، حسین دهقان و عزت‌الله ضرغامی نشاند.

لاریجانی در نظرسنجی نامزدهای اصلاح‌طلب هم توانسته بود در موقعیتی مشابه قرار گیرد و به این ترتیب او در بین اصولگرایان و اصلاح‌طلبان شرکت‌کننده در این نظرسنجی، پایگاه رای مشابهی دارد. (تحلیل آرای نظرسنجی اصلاح‌طلبان)

محمدباقر قالیباف و محسن رضایی در نظرسنجی خبرفوری تنها یک دهم درصد اختلاف داشتند و حسین دهقان و عزت الله ضرغامی هم با فاصله رای مشابهی در رده بعدی قرار گرفتند.

نتایج این نظرسنجی نشان می‌دهد سردار دهقان رای پایینی در میان اصولگرایان دارد و عزت الله ضرغامی نیز از محبوبیت بالایی برخوردار نیست.

البته از یاد نباید برد که اگر محمود احمدی‌نژاد در انتخابات ردصلاحیت شود، ممکن است وضعیت آرای این چهره ها با تغییرات معناداری روبرو شود.

نظر شما درباره رای به چهره‌های اصولگرا در انتخابات ۱۴۰۰ چیست؟ کامنت بگذارید و نظر بدهید.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

با متفاوت‌ترین جاسوس سیا آشنا شوید

ی مارس 14 , 2021
در دهه ۹۰ میلادی، سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا (سیا) تولید یک وسیله نقلیه زیرآبی بدون سرنشین (UUV) را مد نظر قرار داد. اداره فناوری‌های پیشرفته سیا امکان تولید وسایل نقلیه زیرآبی بدون سرنشین و دیگر فناوری‌های ربات آبی را با هدف جمع‌آوری اطلاعات مورد مطالعه قرار داده بود. سیا ربات […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000