خطیب جمعه تبریز: بحران فروکش کرده / اکنون نوبت دولت و دیگر قواست تا برای رفع مشکلات و ترمیم التهابات روحی جامعه تلاش کنند

خطیب جمعه تبریز: بحران فروکش کرده / اکنون نوبت دولت و دیگر قواست تا برای رفع مشکلات و ترمیم التهابات روحی جامعه تلاش کنند

تسنیم نوشت:حجت‌الاسلام آل‌هاشم با تاکید بر لزوم رسیدگی بیشتر به وضع معیشت مردم، گفت: نتیجه موفقیت های کلان اقتصادی دولت باید بر سر سفره مردم رسیده و نمود عینی داشته باشد.

حجت‌الاسلام محمدعلی آل‌هاشم در خطبه‌های نماز جمعه این هفته تبریز، با تاکید بر اینکه "جامعه نباید به دلیل بروز اغتشاشات در این قضیه متوقف شود"، هدف اصلی دشمنان را ایجاد ناامیدی دانست و افزود: در هر حال جامعه باید روند عادی خود را طی کند و به فضل الهی و تلاش نیروهای انتظامی، امنیتی و بسیجی و در کنار آنها همراهی مردم این بحران فروکش کرده است.

وی اظهار داشت: اکنون نوبت دولت و دیگر قوا و نهادهای خدماتی است که برای خدمت به مردم سنگ تمام بگذارند و برای رفع مشکلات و ترمیم التهابات روحی جامعه تلاش کنند تا مسیر شادمان کردن و به دست آوردن رضایت جامعه سریع تر اتفاق افتد، چون ملت ایران همیشه نشان داده‌ که سپاسگزار و سریع الرضاست.

آل هاشم هر اقدام در برابر طرح ناامیدسازی مردم را جهاد دانست و ادامه داد: مسئولان باید خدمت به مردم را اصل و سایر موضوعات را فرع بدانند و هر تصمیمی در کشور باید به رضایت مردم باشد و این جز با کنار گذاشتن دعواهای جناحی و گروهی میسر نخواهد بود.

وی تکلیف مدیران و مسئولان ادارات و سازمان های دولتی را خدمت بی وقفه به مردم دانست و با بیان اینکه دولت باید نتیجه و خروجی موفقیت‌های خود در طرح کلان را به سفره مردم برساند، یادآور شد: مردم ایران و آذربایجان همواره عشق و تعهد خود به اسلام و نظام را نشان داده اند و به پاس این همه تحمل سختی، باید از سطح رفاهی مناسبی برخوردار شوند.

آل هاشم با اشاره به اینکه ناامن سازی نظام سلطه در ایران شکست خورده است، گفت: دشمن با رفتار نمایشی و نشات گرفته از عصبانیت شاید به دنبال زخم زدن مجدد باشد که از این‌رو دستگاه‌های امنیتی باید مثل همیشه هوشیار باشند. از مردم غیرتمند و بصیر تبریز و آذربایجان تشکر می‌کنم که در جریانات اخیر بصیرت ومیهن دوستی خود را نشان دادند، چراکه دشمن برای تحریک مردم از هیچ ترفندی فروگذار نکرد اما مردم هوشیارانه اقدام کردند.

آل هاشم با تاکید بر اینکه در حال حاضر دشمن فشار اصلی خود را روی اصناف و کسبه قرار داده است، گفت: من مطمئن هستم این توطئه ها حرکتی جز آب در هاون کوبیدن نیست و اصناف ما آنها را در این کارزار نیز ناامید خواهند کرد.

وی حرکت برای تحقق جهاد تبیین، گفت وگوهای چهره به چهره، تولید محتوا در فضای مجازی و بازنشر آن برای تبیین و تشریح دستاوردهای نظام اسلامی را از مهمترین راهکارهای مقابله با توطئه های فرهنگی دشمنان علیه ملت ایران و به خصوص نسل جدید و جوان برشمرد.

خطیب جمعه تبریز به سفر اخیر نخست وزیر عراق به تهران اشار و با ابراز خرسندی از اینکه پس از یک سال، بن‌بست سیاسی در این کشور خاتمه یافته است، گفت: نخست وزیر جدید عراق در قالب برنامه بلندمدت همه جانبه به دنبال ایجاد ثبات در حوزه‌های مختلف در این کشور است که یکی از مولفه‌های آن گسترش روابط با کشورهای منطقه به خصوص کشورهای محور مقاومت می باشد.

آل هاشم همچنین با قدردانی از بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران دررقابت های جام جهانی قطر، یادآور شد: این بازیکنان توانستند با وجود خواست دشمن، کانون همدلی، وحدت و شور هیجانی در جامعه باشند و نماینده شایسته‌ای برای ملت ایران بودند.

بیشتر بخوانید:

۲۱۲۱۷

پست بعدی

ورود دادگستری به «بررسی علت و منشا مسمومیت دانشجویان دانشگاه خوارزمی»

ج دسامبر 2 , 2022
ایرنا نوشت: رییس کل دادگستری استان البرز گفت: دستورات قضایی لازم برای بررسی علت و منشا مسمومیت دانشجویان دانشگاه خوارزمی کرج صادر شده است. حسین فاضلی هریکندی در رابطه با مسمومیت تعدادی از دانشجویان دانشگاه خوارزمی کرج اظهار داشت : روز گذشته حدود ۱۶۰ نفر از دانشجویان دانشگاه خوارزمی کرج […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000