وزیر کشور: امسال بیش از یک میلیون نفر شغل خود را از دست دادند

604d9ed62041e_2021-03-14_08-57 وزیر کشور گفت: با توجه به مقاومت مردم و فشار وارده به افکار عمومی آمریکا، شکست ترامپ برای مردم ما دفع یک شر و خوشحال‌کننده بود.

عبدالرضا رحمانی فضلی، امشب در برنامه نگاه یک شبکه یک سیما ضمن اشاره به این نکته که ترامپ نتوانست برگ برنده‌ای از ایران بدست بیاورد که این مسئله در انتخابات آمریکا اثر داشت، طی سخنانی اظهار داشت: مردم ما در سال 99 با سختی‌های زیادی مواجه بودند و ما نگران بودیم که امسال باید موضوع امنیت را به‌شدت مدیریت و رعایت می‌کردیم و مسئله بعد نیز موضوع بیماری کرونا بود. هم‌چنین آثار اقتصادی کرونا نیز گسترده بود و بیش از یک میلیون نفر شغل خود را از دست دادند و سال 99 سال سختی برای مردم بود.

وی افزود: با توجه به مقاومت مردم و فشاری که به افکار عمومی آمریکا وارد شد و ترامپ نتوانست برگ برنده‌ای از ایران بدست بیاورد که این مسئله در انتخابات آمریکا اثر داشت و شکست ترامپ برای مردم ما دفع یک شر و خوشحال‌کننده بود.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

سعید محمد: از فرماندهی قرارگاه خاتم برکنار نشدم، به خاطر انتخابات استعفا کردم/ هیچ تخلفی نداشتم

ی مارس 14 , 2021
سیاسی/ دفاعی فرمانده پیشین قرارگاه خاتم اظهارات برخی چهره‌های سیاسی مبنی بر عزل او از فرماندهی قرارگاه خاتم را تکذیب کرد. سردار سعید محمد، کاندیدای انتخابات ۱۴۰۰، سخنان حمیدرضا ترقی عضو شورای مرکزی حزب موتلفه را مبنی براینکه سعید محمد بدلیل تخلفات متعدد برکنارشده است (اینجا بخوانید)، را کذب خواند […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000