جزئیات فعالیت بازارهای میوه و تره بار در روزهای پایانی سال

604c62ccd7d0a_604c62ccd7d0d رئیس سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار، جزئیات فعالیت بازارهای میوه سطح شهر در روزهای پایانی سال جاری را تشریح کرد.

سید سعید راد با توضیح درباره ساعات کار میادین میوه و تره بار شهرداری تهران در هفته آخر اسفند ماه، گفت: از دوشنبه ۲۵ اسفند الی جمعه ۲۹ اسفند، ۲۵۳ میدان و بازار میوه و تره بار از ساعت ۷:۳۰ الی ۲۰:۳۰ به صورت یک‌سره فعالیت و به شهروندان ارائه خدمت خواهند کرد.

رئیس سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران با اشاره بر نحوه فعالیت میادین در روز شنبه سی‌ام اسفند نیز عنوان کرد: در این روز نیز تمامی بازارهای میوه سطح شهر از ساعت ۷:۰۰ الی ۱۱:۳۰ به صورت یک‌سره باز خواهند بود.

وی تاکید کرد: ساعات کار میادین میوه و تره بار شهرداری تهران در ایام عید متعاقباً به شهروندان اعلام خواهد شد.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

آمریکا برای رسیدگی به "سندروم هاوانا" نیروی ضربت تشکیل داد

ش مارس 13 , 2021
سیاسی/ بین الملل وزارت امور خارجه آمریکا در بیانیه‌ای اعلام کرد، دولت واشنگتن "پاملا اسپراتلن" را برای رهبری نیروی ضربت، موظف به رسیدگی به حملات صوتی ادعا شده علیه مقامات آمریکایی در کوبا منصوب کرد. به گزارش خبرگزاری اسپوتنیک، در این بیانیه آمده است: وزارت امور خارجه آمریکا پاملا اسپراتلن […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000