نوسان قیمت بازار پدر مردم را درآورده/ شرایط زندگی مردم بی‌نهایت سخت شده است

سیاسی/ سیاست داخلی 604a63aceb535_604a63aceb539 مرجع تقلید شیعیان گفت: شرایط زندگی مردم بی‌نهایت سخت شده و مردم با سیلی صورت خود را سرخ نگه ‌داشته‌اند، نوسان قیمت بازار پدر مردم را درآورده است و اجناس بسیار گران شده و هر روز یک قیمتی دارد.

آیت‌الله علوی گرگانی شامگاه پنج‌شنبه در دیدار بارحمانی فضلی وزیر کشور که در دفتر معظم له برگزار شد، اظهار داشت: ملت نجیب ایران ملت عزیز و فهمیده‌ای هستند و در همه مراحل کمک یار بوده و نمی‌گذارند مسئولین تنها بمانند و در همه‌جا کمک می‌کنند.

وی افزود: باید خدا را شاکر باشید که در کشوری وزیر هستید که ملتی بامعرفت و کمال دارد و در این موقعیتی که وجود دارد اگر غیر از ملت ایران بودند با مشکل روبرو می‌شدید، باید در فرصت باقی‌مانده حُسن عمل خود را نشان داده و مردم رضایت داشته باشند.

مرجع تقلید شیعیان بیان کرد: شرایط زندگی مردم بی‌نهایت سخت شده و مردم باسیلی صورت خود را سرخ نگه‌داشته‌اند، نوسان قیمت بازار پدر مردم را درآورده است و اجناس بسیار گران شده و هرروز یک قیمتی دارد.

استاد سطوح عالی حوزه علمیه بابیان اینکه ملت عزیز و مظلوم ایران سزاوار همه نوع احترامی هستند،عنوان کرد: از رئیس‌جمهور می‌خواهم در انتهای دولت یک خدمت و محبتی انجام دهد و مردم در زندگی خود کمی رفاه داشته باشند واقعاً این مردم شایسته هستند و هرچه خدمت داشته باشید کم است، باید نسبت به رفع مشکلات جامعه اهتمام داشته باشید.

آیت‌الله علوی گرگانی با اشاره به برگزاری انتخابات در سال 1400تصریح کرد: هرچه انتخابات سال آینده پرشورتر برگزار شود سبب عزت و آبروی کشور می‌شود چون دشمن ما را می‌سنجد و می‌خواهد ببیند عکس‌العمل مردم چیست و باید سعی و تلاش شود مشارکت پرشور داشته باشیم.

وی با اشاره به آیه‌ای از قرآن کریم خاطرنشان کرد: اگر نسبت به تذکراتی که سبب خیر شود عمل شود مایه برکت است و پایه‌های حکومت را محکم می‌کند چون هرکسی باخدا باشد خداوند نیز با وی است.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

باهنر: نیاز نیست رییس‌جمهور روزی ۱۷ ساعت کار کند/ ۵ ساعت کار کند اما حکیمانه تصمیم بگیرد

پ مارس 11 , 2021
سیاسی/ سیاست داخلی دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین با بیان اینکه امیدوارم رییس جمهور آینده عاقل، حکیم و مدبر باشد، گفت: نیاز نیست رئیس جمهوری روزی هفده ساعت کار کند، پنج ساعت کار کند اما حکیمانه تصمیم بگیرد. محمدرضا باهنر در همایش صنعتگران و انتخابات ۱۴۰۰ با بیان اینکه در حال […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000