علت صف‌های طویل در مرز بازرگان چیست؟

604a223b67607_604a223b67609 مدیرکل گمرک بازرگان درباره صف سیزده کیلومتری از کامیون‌های خروجی در مرز بازرگان توضیحاتی داد.

مدیرکل گمرک بازرگان گفت: در پی افزایش عوارض ورودی به کشور آذربایجان و تغییر مسیر کامیون ها برای خروج از مرز بازرگان به جای مرز نخجوان و از سویی تلاش برای تحویل بار در روز‌های پایانی سال، صف سیزده کیلومتری از کامیون‌های خروجی در مرز بازرگان تشکیل شده است.

منصور بازیار اظهار داشت: همه ساله در آخرین روزهای سال و تلاش شرکت‌ها و بازرگانان برای پایان دادن به تجارت خود در سال و تحویل دادن بار خود به مقصد، شاهد افزایش صف‌های طولانی کامیون‌ها در ورودی مرز بازرگان هستیم.

وی تصریح کرد: امسال ظاهرا افزایش عوارض ورودی به کشور آذربایجان هم باعث شده است تا رانندگان کامیون تمایلی برای خروج از مرزهای جلفا و پلدشت نداشته و مرز بازرگان را برای خروج انتخاب کنند.

مدیر گمرک بازرگان افزود: با طرف ترک جهت تسریع در کنترل‌های ورودی این کشور رایزنی شده است.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

میشل اوباما از دوران افسردگی‌اش پرده برداشت

پ مارس 11 , 2021
سیاسی/ بین الملل بانوی اول سابق آمریکا اعلام کرد، قرنطینه اجازه داده تا لحظات بیشتری را با دخترانش سپری و با آنها روابط محکم‌تری ایجاد کند اما وی در این مدت با افسردگی نیز دست و پنجه نرم کرده است. به نوشته روزنامه هاف پست، "میشل اوباما"، بانوی اول سابق […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000