سفرهای نامحسوس برای انتخابات / محمد در مشهد، رئیسی دماوند، قالیباف سنندج، احمدی‌نژاد اصفهان، آذری جهرمی در بشاگرد

سیاسی/ انتخابات 60476e814d139_2021-03-09_16-18 اخبار نامزدهای رسمی و احتمالی انتخابات ۱۴۰۰ هر روز از نقطه‌ای در کشور به گوش می‌رسد.

خبر فوری با بررسی پراکندگی نقاطی که نامزدهای احتمالی به آن سفر کرده‌اند، دریافته است که عمده چهره‌هایی که خود را برای انتخابات آماده می‌کننر، به استانهای مهم و دارای جنعیت بالای رای دهنده، سفر کرده‌اند.

محمدباقر قالیباف و ابراهیم رئیسی به عنوان روسای دو قوه، کار ساده‌ای برای سفرهای استانی دارند. آنها با شعار "نظارت میدانی" از این استان به آن استان می‌روند. در حال حاضر، قالیباف به سنندج و رئیسی به دماوند سفر کرده‌اند.

محمود احمدی‌نژاد هم در ماه‌های اخیر به فعالیت‌های استانی خود شدت بخشیده است. او که مبدع سفرهای استانی در دوران ریاست جمهوری خود بوده، حالا می‌کوشد به عنوان عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام به شهرهای مختلف سفر کند. برای همین، او اکنون اصفهان است.

محسن رضایی دیگر عضو مجمع نیز در هفته‌های اخیر سعی کرده سفرهای استانی را افزایش دهد اما هنوز از سایر چهره‌ها عقب‌تر است.

این وضعیت را سردار سعید محمد هم دارد. فرمانده پیشین قرارگاه خاتم الانبیا پیش از این با خیالی آسوده سفرهای استانی را انجام می‌داد و امروز هم در مشهد ویدئوی حضور در انتخابات را منتشر کرد ولی در هفته‌های بعد بدون سمت رسمی کاری سخت برای سفر استانی در پیش دارد.

محمدجواد آذری جهرمی دیگر چهره‌ای است که سفرهای استانی‌اش خبرساز می‌شود. او امروز درحالیکه خود در بشاگرد بود، به "نظارت میدانی" قالیباف و رئیسی کنایه زد. وزیر جوان دولت روحانی در راستای وظایف وزارتی خود سفرهای متعددی داشته و تنها در یک مورد، ۱۵ روز در سیستان و بلوچستان ماندگار شد.

به این ترتیب درحالیکه معمولا در ساختار مدیریتی کشور، جز تهران سایر شهرها از اهمیت بالایی برخوردار نیستند، در ایام انتخابات، مدیدان به یاد اقوام و استانها و شهرهای کوچک و بزرگ افتاده سعی می‌کنند با حضور مستقیم خود، سبد رای‌شان را گسترش دهند. اینکه از میان این چهره‌ها کدامیک با اقبال مردمی بالاتری روبرو خواهد شد، سوالی است که تا پایان خرداد ۱۴۰۰ نمی‌توان به آن پاسخ قطعی داد.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

درخواست یک نماینده برای انتشار گزارش رسیدگی به آسیب‌دیدگان آبان ۹۸

س مارس 9 , 2021
سیاسی/ مجلس نماینده تهران گفت: بنده در قالب نامه‌ای به دبیرخانه شورای‌عالی امنیت ملی انتشار گزارش دلجویی از خانواده جانباختگان حوادث آبان‌ماه ۹۸ را پیگیری خواهم کرد. محسن پیرهادی، ‌نماینده تهران و عضو هیأت رئیسه مجلس در نامه‌ای به علی شمخانی، دبیر شورای‌عالی امنیت ملی خواستار انتشار گزارشی از روند […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000