رئیس سازمان حمایت: قیمت مصوب مرغ ۲۰ هزار و ۴۰۰ تومان است

6045e496a01de_6045e496a01e1 رئیس سازمان حمایت تولید کنندگان و مصرف کنندگان اظهار کرد: قیمت مصوب مرغ هر کیلو گرم ۲۰ هزار و ۴۰۰ تومان اعلام شده است.

عباس تابش با بیان این مطلب از انجام ۲۹۴ هزار بازرسی تعزیرات و ثبت ۲۰۰ میلیارد تومان جریمه تخلف خبر داد و اظهار کرد: همکاران ما در سازمان تعزیرات حکومتی در سریع‌ترین زمان به تخلفات صنفی رسیدگی خواهند کرد.

وی گفت:قیمت مصوب مرغ ۲۰ هزار و ۴۰۰ و قیمت مرغ بسته بندی و قطعه شده اعلام شده است. هر تخلفی در این حوزه وجود داشته باشد با آن برخورد خواهد شد.

تابش با تاکید بر افزایش تولید و عرضه روغن با قیمت مصوب گفت: عدم عرضه روغن مبنای کار ما خواهد بود و ۱۱۰ هزار تن حواله روغن تحت نظر سازمان حمایت توزیع شده است.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

قیمت دلار به ۲۴ هزار و ۴۳۶ تومان رسید

د مارس 8 , 2021
قیمت هر دلار آمریکا امروز دوشنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۹ در صرافی های بانکی به ۲۴ هزار و ۴۳۶ تومان رسید. همچنین قیمت فروش هر اسکناس یورو ۲۹ هزار و ۲۲۴ تومان و قیمت خرید ۲۸ هزار و ۶۴۵ تومان اعلام شده است. badoorbin.comakhbarazad.comمنبع : خبرفوری

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000