تبعات پخش کلیپ های جنسی سلبریتی ها چیست؟ / تماشای تصاویر مستهجن منجر به بلوغ زودرس می‌شود

604284d62aeb3_2021-03-05_22-51

انتشار کلیپ جدید ساسی مانکن با حضور یک بازیگر فیلم های غیراخلاقی، بازتاب بسیاری داشته، اما آنچه کمتر مورد توجه قرار گرفته، تبعات پخش این کلیپ بر روی سلامت جنسی کودکان و نوجوانان است.

در همین راستا یک فوق تخصص غدد و متابولیسم می گوید:عوامل ژنتیکی و محیطی در بلوغ زودرس تاثیرگذار است اما عوامل محیطی تاثیر بیشتری دارد برای مثال چاقی باعث می‌شود میزان ترشح هورمون‌های زنانه و مردانه تغییر کند.

محمد پژوهی در گفتگو با خبر فوری اظهار داشت: عامل دوم که نقش مهمی دارد به مسائل روانی مربوط می‌شود که تماشای تصاویر روابط زناشویی در ذهن کودکان ایجاد می‌کند. یکی از راه‌های مهم درمان، دور کردن بچه‌ها از تماشای این فیلم‌هاست.

مشروح گفتگو را در ادامه بشنوید.

badoorbin
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

حق نداریم به مدافعان سلامت توهین کنیم/ مشکل بیماران غیر کرونایی

ش مارس 6 , 2021
رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران، یکی از مهم ‌ترین چالش‌های بحران کرونا را ترس بیماران غیر کرونایی برای مراجعه به مراکز درمانی عنوان کرد. به گزارش خبرگزاری مهر، عباسعلی کریمی، یکی از مهم‌ترین چالش‌های بحران کرونا را ترس بیماران غیر کرونا از مراجعه به مراکز درمانی برای ادامه فرایند درمان […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000