آمریکا درصدد استقرار سامانه پدافند هوایی متحرک در سوریه و عراق

سیاسی/ بین الملل 6040b1de01fa4_2021-03-04_13-39 وب سایت «فوربس» در گزارش خود احتمال داد که آمریکا تصمیم دارد به زودی در سوریه و عراق، سامانه پدافند هوایی متحرک را مستقر کند.

این گزارش حاکی از آن است که پدافند هوایی ارتفاع پایین «اونجر» بهترین سامانه ممکن برای حمایت از نیروهای آمریکایی در سوریه و عراق، در برابر تهدیدات روزافزونی است که پهپادها ایجاد کرده اند.

در اواخر ماه فوریه، در شبکه های اجتماعی تصاویری منتشر شد که گمان می رفت انتقال پدافند هوایی اونجر از طریق بزرگراهی از سوریه به عراق را نشان می دهد. احتمال می رود که این سامانه به مقر نیروهای آمریکایی در منطقه دیر الزور واقع در شرق سوریه منتقل شده باشد.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

ارزش واقعی سهام عدالت کاهش یافت

پ مارس 4 , 2021
ارزش واقعی سهام عدالت تحت تأثیر روند نزولی بازار سرمایه در هفته جاری کاهشی بود. پس از آزادسازی سهام عدالت مشمولان این سهام که روش مستقیم را برای مدیریت سهام خود انتخاب کرده بودند می توانند با مراجعه به سامانه www.sahamedalat.ir ارزش واقعی سهام و جزئیات دارایی خود را مشاهده […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000