ابرخودروهای خیره کننده پلیس دبی/ تصاویر

603f9c61bfaf8_2021-03-03_17-55 پلیس دبی یک ابرخودروی جدید به ناوگان خود اضافه کرده است.

تویوتا ۲۰۲۱ GR Supra که به تازگی در ناوگان پلیس دبی امارات به کار گرفته شده می‌تواند در مدت زمان ۴.۱ ثانیه به سرعت ۱۰۰ کیلومتر در ساعت برسد و حداکثر سرعت آن ۲۵۰ کیلومتر اعلام شده است.

ناوگان پلیس دبی به محلی برای حسادت و غبطه خوردن علاقمندان به ابرخودرو‌ها در سراسر جهان تبدیل شده است و این ناوگان هر روز نسبت به گذشته بهتر می‌شود.

تویوتا ۲۰۲۱ GR Supra که به تازگی خریداری شده دارای یک موتور شش سیلندر توربوشار است.

پلیس دبی در حال حاضر از خودرو‌های فراری، بوگاتی ویرون، پورشه، بنتلی و مک لارن استفاده می‌کند.

مدیر کل بخش حمل و نقل و نجات پلیس دبی گفته که افزایش سوپراسپرت‌های پرقدرت این بخش به دلیل بازخورد مثبت شهروندان و رسانه هاست. ما دائمه به دنبال راه‌هایی برای ارتباط با مردم هستیم.

وی افزود: ما سعی نمی‌کنیم که با این اتومبیل‌ها خودنمایی کنیم، بلکه می‌خواهیم به ساکنان و گردشگران نشان دهیم که پلیس در شهر چقدر مهربان است.

فورد موستانگ فورد موستانگ ناوگانی از ابرخودروهای پلیس دبی ناوگانی از ابرخودروهای پلیس دبی رولزرویس Wraith لوکس ترین خودروی پلیس دبی رولزرویس Wraith لوکس ترین خودروی پلیس دبی لامبورگینی آونتادور لامبورگینی آونتادور بوگاتی ویرون سریعترین خودروی جهان که یکی از گرانترین خودروهای پلیس دبی است بوگاتی ویرون سریعترین خودروی جهان که یکی از گرانترین خودروهای پلیس دبی است برابوس 700 برابوس 700 لامبورگینی آونتادور لامبورگینی آونتادور بنتلی کانتیننتال GT بنتلی کانتیننتال GT لامبورگینی آونتادور که توانایی رسیدن به سرعت 350 کیلومتر در ساعت را دارد لامبورگینی آونتادور که توانایی رسیدن به سرعت 350 کیلومتر در ساعت را دارد از چپ، پورشه پانامرا، اسپرت هیبریدی BMW i8، برابوس 700 از چپ، پورشه پانامرا، اسپرت هیبریدی BMW i8، برابوس 700 BMW i8 BMW i8 مک لارن MP4-12C مک لارن MP4-12C لیکان هایپراسپورت لیکان هایپراسپورت آئودی R8 آئودی R8 آستون مارتین یک-۷۷ آستون مارتین یک-۷۷ از چپ: نیسان GT-R ، آئودی R8 ، بنتلی کانتیننتال GT و یک BMW i8 از چپ: نیسان GT-R ، آئودی R8 ، بنتلی کانتیننتال GT و یک BMW i8 خودروی تویوتا سوپرا که به تازگی در پلیس دبی به کار گرفته شده است خودروی تویوتا سوپرا که به تازگی در پلیس دبی به کار گرفته شده است شاسی بلند غیاث شاسی بلند غیاث برابوس 700 برابوس 700 مرسدس بنز SLS-AMG مرسدس بنز SLS-AMGbadoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

عراقچی: اقدام سه کشور اروپایی برای ارایه پیش نویس قطعنامه، حرکت اشتباهی است

چ مارس 3 , 2021
سیاسی/ سیاست خارجی معاون سیاسی وزارت امور خارجه گفت: انتظار داریم طرف‌های دیگر از فرصت باقیمانده برای دیپلماسی بهره‌برداری سازنده کرده و از هرگونه اقدامی که موجب تخریب بیشتر فضای موجود شود اجتناب کنند. دور جدید رایزنی‌های سیاسی ایران و یونان میان معاون سیاسی وزیر امور خارجه کشورمان و دبیرکل […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000