فروش بورلی هاوس به قیمت ۱۱۹ میلیون دلار

603f3fcea56a9_603f3fcea56aa عمارت بورلی هاوس که در فیلم سینمایی «پدرخوانده» به نمایش در آمد، به ارزش ۱۱۹ میلیون دلار به فروش گذاشته شده است.

یک عمارت در بورلی هیلز که پیشتر به ویلیام راندولف هرست روزنامه‌دار، خبرنگار و ماریون دیویس ستاره هالیوود تعلق داشت، برای فروش ۱۱۹ میلیون دلاری ارزش گذاری شد.

این خانه که با عنوان «بورلی هاوس» شناخته می‌شود، به خاطر نمایش در فیلم‌هایی مثل «پدرخوانده» و «بادیگارد» محصول سال ۱۹۹۲ معروف شد. طبق گزارش‌ها، این ملک ۱۸ اتاقه در حدود ۳.۵ هکتار وسعت دارد. علاوه بر این، این خانه شامل دو کتابخانه و یک سالن نشیمن با سقف‌هایی نقاشی شده است.

از دیگر جزئیاتی که درباره این عمارت گفته شده، می‌توان به استخر خصوصی و یک اتاق مهمان اشاره کرد.

فروش خانه ۱۱۹ میلیون دلاری «پدرخوانده»

این خانه اخیراً در فوریه ۲۰۲۰ ، به ارزش ۱۲۵ میلیون دلار برای فروش گذاشته شد؛ اما اوایل ماه دسامبر افت داشت و به ارزش ۱۱۹ میلیون دلار رسید. پیش از آن هم این عمارت از سپتامبر ۲۰۱۸ تا مارس ۲۰۱۹ برای فروش گذاشته شده بود.

این خانه ویژگی‌های دیگری مثل یک زمین تنیس، دو سالن نمایش و تراسی با ظرفیت ۴۰۰ مهمان نیز دارد. عمارت بورلی هاوس توسط گوردون کافمن طراحی و در سال ۱۹۷۲ ساخته شد.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

اعتراف هما ساداتیان؛ عروسک‌هایی که برای خندوانه طراحی کردم ترسناک بودند

چ مارس 3 , 2021
هما ساداتیان (هماسا) در هجدهمین جشنواره نمایش عروسکی تهران- مبارک با نمایش «حمام» حضور دارد. او که طراحی عروسک‌های چهار برادر «خندوانه» در کارنامه کاری‌اش دیده می‌شود می‌گوید: «می‌پذیرم که عروسک‌هایم در آن برنامه، به واسطه جزئیات بیش از حدشان، به چشم مخاطب ترسناک می‌آمدند.» وانی برای فرار از القائات […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000