اصابت موشک به پایگاه عین الاسد آمریکا در عراق

سیاسی/ بین الملل 603cefb287a25_2021-03-01_17-14 منابع خبری در عراق از اصابت دو فروند موشک به پایگاه عین الاسد در استان الانبار عراق خبر دادند.

تلویزیون العالم در خبری فوری به نقل از منابع خبری در عراق از اصابت دو فروند موشک به پایگاه عین الاسد در استان الانبار، یکی از بزرگترین پایگاه‌های آمریکا در عراق، خبر داد.
مقامات آمریکایی در تازه‌ترین واکنش به انتشار این خبر، اصابت موشک به پایگاه عین الاسد در استان الانبار عراق را تکذیب کردند.
پایگاه اینترنتی «دجله» به نقل از یک منبع امنیتی در عراق اعلام کرد: پایگاه عین الاسد در غرب استان الانبار با دو موشک از مناطق اطراف آن هدف حمله قرار گرفت.
این منبع در مصاحبه با این پایگاه افزود: نیروهای آمریکایی با توپخانه به مناطقی که موشک ها از آنجا شلیک شده بود، پاسخ دادند.
این منبع تأکید کرد: اصابت این موشک ها هیچ تلفات جانی در بین نیروهای عراقی یا نیروهای آمریکایی حاضر در این پایگاه نداشته است.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

تجمع مخالفان نخست وزیر ارمنستان در خیابان های ایروان

د مارس 1 , 2021
سیاسی/ بین الملل در ادامه بحران سیاسی ایجاد شده در ارمنستان، مخالفان نخست وزیر این کشور امروز دوشنبه در خیابان های ایروان اقدام به برگزاری تجمع کردند. ایروان پایتخت ارمنستان امروز دوشنبه شاهد تجمع و تظاهرات مخالفان «نیکول پاشینیان» نخست وزیر این کشور بود. این در حالی است که قرار […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000