واکنش مادورو به تحریم مقامات ونزوئلا توسط اروپا

سیاسی/ بین الملل 60377546a198d_60377546a198f در پی اقدام اخیر اتحادیه اروپا در افزودن نام ۱۹ مقام ونزوئلا به لیست تحریم‌ها، رئیس‌جمهور این کشور هشدار داد تا زمانیکه این اتحادیه سیاست‌های تحریمی خود را کنار نگذارد، «کاراکاس» با اروپا وارد مذاکره نخواهد شد.

اظهارات مادورو پس از آن مطرح شد که دولت ونزوئلا در واکنش به تحریم‌های اتحادیه اروپا علیه مقامات این کشور به سفیر این اتحادیه در کاراکاس ۷۲ ساعت مهلت داد تا خاک این کشور را ترک کند.

پیش از آن، مجمع ملی ونزوئلا طی درخواستی از دولت «نیکلاس مادورو» رئیس‌جمهور ونزوئلا درخواست کرده بود تا « ایزابل بریلانتی پیدروزا» نماینده اتحادیه اروپا در ونزوئلا را یک «عنصر نامطلوب» اعلام کرده و او را از کشور اخراج کند.

وزرای خارجه اتحادیه اروپا روز دوشنبه هفته جاری، ۱۹ مقام دیگر ونزوئلا را به بهانه تضعیف دموکراسی یا سوء استفاده از حقوق در این کشور آمریکای جنوبی تحریم کرد و با این اقدام جدید اتحادیه اروپا، هم‌اکنون ۵۵ مقام ارشد ونزوئلا در حال حاضر تحت تحریم‌های اتحادیه اروپا قرار دارند.

وزرای خارجه اتحادیه اروپا در توجیه افزودن نام ۱۹ مقام ارشد ونزوئلا به لیست تحریم‌ها مدعی شدند: «این افراد که به لیست (تحریم‌ها) افزوده شده‌اند، به طور خاص مسئول تضعیف حقوق انتخاباتی مخالفان و عملکرد دموکراتیک مجمع ملی و نقض جدید حقوق بشر و محدودسازی آزادی‌های بنیادین و اساسی هستند».

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

از عرش به فرش عرضه اولیه های بورسی!

پ فوریه 25 , 2021
روزگاری نه چندان دور، عرضه اولیه های بازار سرمایه، به عنوان جذاب ترین و شیرین ترین بخش این بازار حسابی طرفدار داشت اما این روزها کار به جایی رسیده که سهام داران برای نخریدن عرضه اولیه، کمپین راه می اندازند و هشتگ میزنند! عرضه اولیه به دلیل بازدهی و سودی […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000